مصدع اوقات
Відкрити в Telegram
878
Підписники
+724 години
+127 днів
+10530 день
Архів дописів
877
هوگو ویوینگ انقدر بیان، صدا و نحوه دیالوگ گویی قوی و قابل ستایشی داره که بنده احساس میکنم حتی خود کارگردانها هم خیلی اهمیتی به جسم و ظاهرش نمیدن. شما نگاه کن دیگه، مردی تو نصف فیلمهایی که بازی کرده کلا صورت نداره؛ ولی باز هم کاراکتر رو با نهایت جذابیت و کاریزما در میاره. بدون زور زدن، صرفا هم با تمرکز بر دیالوگ گفتن. واقعا خدا.✨🤲
877
این جق زدن با شهاب حسینی هم نهایتا تا وقتی توی شهرزاد بازی میکرد جواب میداد. الان دیگه واقعا جدای از شخصیت، نمیفهمم با چی این پیر چاق شل کستون خیس میشه. خدا کمکتون کنه.
877
Repost from مصدع اوقات
گیریم که قیافه و وضع مالیتون ماشاللهئه، با شخصیتِ استغفرالله و ضریب هوشیِ اعوذباللهتون چیکار میخواید بکنید؟
877
یعنی شماهایی که معتقد به ماه تولد هستید هم شکست عشقی میخورید؟ آخی عزیزم تو که دستورالعمل استفاده از آدمها رو داشتی، چی شد پس؟
877
البته که از نظر من، مسئله مطرح در بزرگسالانی که سرشون دائما در باسن آدم میچرخه بیشتر از حسادت، حقارته. یعنی شخص از بس حقیره که کاری جز خوردن مدفوع شما برای جلب توجه یا احساس بهتری پیدا کردن به زندگی رقت انگیز خودش نداره. اشکالی نداره. به هر حال هر کس رژیم غذاییای داره. تا جایی که به آرامشتون لطمه نزنه اجازه بدید از همون پایین تغذیه کنن. حقیر و جنده توجه بودن درد کمی هم نیست به هر حال که گشنه بودن هم بهش اضافه بشه.😔👏
877
آخی. این هم از آهنگهایی بود که بسیار ✨آبسسدش✨بودیم.
و اینکه عجیبه. امشب کلا در خاطرات راهنمایی و دبیرستان به سر میبرم. خیلی هم عالی. سگ اکیپ گولز دبیرستان به بزرگسالانی که به بهانه دوستی سرشون از حسادت تا انتهای باسن ما فرو رفت شرف داره.🙏
877
چطور فهمیدم فرتوت شدم؟
امشب یهو دیدم دیگه نمیتونم این آهنگ رو با همین سرعت و انرژی مثل دوران مدرسه از حفظ بخونم.
واقعا که به قول اگوی بزرگ، زمان بنده به سر آمده است.😩
877
برای من مذهبی خوب و بد وجود نداره. دوست داشته باشید یا نه، دین یا هر نوع فرقه و گروه اجتماعی طبیعتا یه خط فکری مشخصی داره؛ چون لازمهی شکلگیری اون فرقه، عقاید مشخص و خط فکری مشخصی هست. این خط فکریه که اون آدمها رو دور هم جمع کرده و کنار هم نگهداشته. اصلیترین وجه اشتراک بین اون آدمهاست و حتی هویتشونه. هرکس خارج از اون خط فکری جای بگیره، از نظر آدمهای درون اون فرقه آدم پستتر و پایینتریه و بنابراین این آدمها خودشون رو از بقیه بهتر و لایقتر میبینن. شاید حتی تلاش کنن که اینطور نباشن، به خودشون بگن زندگی بقیه به ما ارتباطی نداره؛ اما تو مواقع حیاتی، وقتی که پای مرگ و زندگی در میون باشه، یا حتی تو عمیقترین لایههای ذهنشون هم هیچوقت نمیتونن این تفکرشون رو انکار کنن. مثلا یه مسیحی مقید به دینش، هیچوقت نمیتونه یه یهودی یا بودایی رو آدم بهتری از خودش بدونه. به هر حال اون مسیحی طبق دستوری که خدای خط فکری خودش دستور داده، زندگی کرده و طبق همون دستور هم خدا مراقبشه و قطعا اون یهودی و بودایی که بدین طریق زندگی نکردن نمیتونن از نظر اون آدم بهتری باشن. انقدر دنبال مالیدن خایهی مذهبیها نباشید. اونها هیچوقت شما رو در حد خودشون نمیبینن.
877
دوستان لطفا به بیلبوردهای شهر رحم کنید شاید یکی نخواد عکس نوزادی برادرزادهتون که هنوز چروکای صورتش باز نشده رو روی بیلبورد ببینه
877
بنده وقتی فقط یک قدم با تموم کردن همهچیز فاصله دارم ولی دارم به زور دنبال یه چیزی میگردم تا به دوستم امید بدم:
877
شما هم دیگه یه پینترست یاد گرفتید هر کسشری میبینید این رو میچسبونید تهش. این پینترست بیچاره چه گناهی کرده که باید مسئولیت سلیقههای کیریتون رو برعهده بگیره؟
877
مزاحم نشید لطفا، سرم شلوغه و مشغول انکار وجود داشتنم هستم. هرچی به این آدم تو آینه میگم تو وجود نداری و فقط یه توهمی که رسانه باعث شده باورت کنم نمیفهمه.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
