ru
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Открыть в Telegram
878
Подписчики
+724 часа
+127 дней
+10530 день
Архив постов
نه اما جدی اگر امروز تا غروب بسته‌م به دستم نرسه از شدت فشار عصبی تبدیل به هالک می‌شم.

انقدری که من امروز چشم انتظار پستچی‌ام شیعیان جمعه‌ها منتظر امام زمان نیستن.

هوگو ویوینگ انقدر بیان، صدا و نحوه دیالوگ گویی قوی و قابل ستایشی داره که بنده احساس می‌کنم حتی خود کارگردان‌ها هم خیلی اهمیتی به جسم و ظاهرش نمی‌دن. شما نگاه کن دیگه، مردی تو نصف فیلم‌هایی که بازی کرده کلا صورت نداره؛ ولی باز هم کاراکتر رو با نهایت جذابیت و کاریزما در میاره.‌ بدون زور زدن، صرفا هم‌ با تمرکز بر دیالوگ گفتن. واقعا خدا.✨🤲

این جق زدن با شهاب حسینی هم نهایتا تا وقتی توی شهرزاد بازی می‌کرد جواب می‌داد. الان دیگه واقعا جدای از شخصیت، نمیفهمم با چی این پیر چاق شل کستون خیس می‌شه. خدا کمکتون کنه.

صدای قلب شکسته

گیریم که قیافه و وضع مالیتون ماشالله‌‌ئه، با شخصیتِ استغفرالله و ضریب هوشیِ اعوذبالله‌تون چیکار میخواید بکنید؟

یعنی شماهایی که معتقد به ماه تولد هستید هم شکست عشقی می‌خورید؟ آخی عزیزم تو که دستورالعمل استفاده‌ از آدم‌ها رو داشتی، چی شد پس؟

البته که از نظر من، مسئله مطرح در بزرگسالانی که سرشون دائما در باسن آدم می‌چرخه بیشتر از حسادت، حقارته. یعنی شخص از بس حقیره که کاری جز خوردن مدفوع شما برای جلب توجه یا احساس بهتری پیدا کردن به زندگی رقت انگیز خودش نداره. اشکالی نداره. به هر حال هر کس رژیم غذایی‌ای داره. تا جایی که به آرامشتون لطمه نزنه اجازه بدید از همون پایین تغذیه کنن. حقیر و جنده توجه بودن درد کمی هم نیست به هر حال که گشنه بودن هم بهش اضافه بشه.😔👏

آخی. این هم از آهنگ‌هایی بود که بسیار ✨آبسسدش✨بودیم. و اینکه عجیبه. امشب کلا در خاطرات راهنمایی و دبیرستان به سر می‌برم. خیلی هم عالی. سگ اکیپ گولز دبیرستان به بزرگسالانی که به بهانه دوستی سرشون از حسادت تا انتهای باسن ما فرو رفت شرف داره.🙏

چطور فهمیدم فرتوت شدم؟ امشب یهو دیدم دیگه نمی‌تونم این آهنگ رو با همین سرعت و انرژی مثل دوران مدرسه از حفظ بخونم. واقعا که به قول اگوی بزرگ، زمان بنده به سر آمده است.😩

خرید پک‌های ولنتاین نقطه‌ی تقاطع شهرستان و اداست.

عاقبت بنده و اونی که سر کلاس سوالات بی‌ربط می‌پرسه:
عاقبت بنده و اونی که سر کلاس سوالات بی‌ربط می‌پرسه:

اعصاب طبیعت رو کیری کردیم یک ماه قبل از ما تصمیم گرفت بهار بشه

Repost from ژاژخا
آره لیگ دسته ۳ رفسنجان ریک سانچز @zhazhkha
آره لیگ دسته ۳ رفسنجان ریک سانچز @zhazhkha

برای من مذهبی خوب و بد وجود نداره. دوست داشته باشید یا نه، دین یا هر نوع فرقه‌ و گروه اجتماعی طبیعتا یه خط فکری مشخصی داره؛ چون لازمه‌ی شکل‌گیری اون فرقه، عقاید مشخص و خط فکری مشخصی هست. این خط فکریه که اون آدم‌ها رو دور هم جمع کرده و کنار هم نگهداشته. اصلی‌ترین وجه اشتراک بین اون آدم‌هاست و حتی هویتشونه. هرکس خارج از اون خط فکری جای بگیره، از نظر آدم‌های درون اون فرقه آدم پست‌تر و پایین‌تریه و بنابراین این آدم‌ها خودشون رو از بقیه بهتر و لایق‌تر می‌بینن. شاید حتی تلاش کنن که اینطور نباشن، به خودشون بگن زندگی بقیه به ما ارتباطی نداره؛ اما تو مواقع حیاتی، وقتی که پای مرگ و زندگی در میون باشه، یا حتی تو عمیق‌ترین لایه‌های ذهنشون هم هیچوقت نمی‌تونن این تفکرشون رو انکار کنن. مثلا یه مسیحی مقید به دینش، هیچوقت نمی‌تونه یه یهودی یا بودایی رو آدم بهتری از خودش بدونه. به هر حال اون مسیحی طبق دستوری که خدای خط فکری خودش دستور داده، زندگی کرده و طبق همون دستور هم خدا مراقبشه و قطعا اون یهودی و بودایی که بدین طریق زندگی نکردن نمی‌تونن از نظر اون آدم بهتری باشن. انقدر دنبال مالیدن خایه‌ی مذهبی‌ها نباشید. اونها هیچوقت شما رو در حد خودشون نمی‌بینن.

دوستان لطفا به بیلبوردهای شهر رحم کنید شاید یکی نخواد عکس نوزادی برادرزاده‌تون که هنوز چروکای صورتش باز نشده رو روی بیلبورد ببینه

«درسته حوادثی پیش اومده، ولی باید خورد»

بنده وقتی فقط یک قدم با تموم کردن همه‌چیز فاصله دارم ولی دارم به زور دنبال یه چیزی می‌گردم تا به دوستم امید بدم‌:

شما هم دیگه یه پینترست یاد گرفتید هر کسشری می‌بینید این رو می‌چسبونید تهش. این پینترست بیچاره چه گناهی کرده که باید مسئولیت سلیقه‌های کیریتون رو برعهده بگیره؟

مزاحم نشید لطفا، سرم شلوغه و مشغول انکار وجود داشتنم هستم. هرچی به این آدم تو آینه میگم تو وجود نداری و فقط یه توهمی که رسانه باعث شده باورت کنم نمی‌فهمه.