uk
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Відкрити в Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

Показати більше
5 456
Підписники
+724 години
+187 днів
+12930 днів
Архів дописів
dah trial ke belumm tuuuu
Anonymous voting

rindunye nak belajar sk 🫠

if ade ape ii tak faham, boleh drop comment or pm rose okayyy

sorry ye tak dapat guide korang satu satu, semua admin busy sambung belajar huhuhuu

yg mane belum trial lagi, pls refer balik notes last minute yg rose buat mase 18/12 tahun lepas

Assalamualaikum & salam sejahtera semua 🙏 Siap Study kini dah release kat iOS App Store! 📚 Sejarah — Quiz, Flashcard, Nota (Form 1–5) 📝 BM Karangan — Kosa Kata, Frasa Menarik, Penanda Wacana, Peribahasa, Contoh Karangan A+ (Form 4 & 5) 🎮 Gamified experience — XP, Leaderboard, Duel Challenge dengan kawan. Belajar rasa macam main game! 🆓 Boleh download dan guna percuma 👑 Pro version ada free trial 7 hari — lepas tu sehari tak sampai 75 sen Lebih banyak features dan subjek sedang dalam pembangunan 🚀 Google Play rating 4.8 ⭐ — lebih 55,000 pelajar dah guna sejak launched di March 2026 Download: 🍎 iOS version https://apps.apple.com/us/app/siap-study/id6788463500 📲 Google playstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.siapstudy.app 🌐 Website: https://siapstudy.com/ Kalau rasa bermanfaat, share dengan kawan-kawan anda 🙏

sticker.webp0.06 KB

heelloo guysss , apa khabarr ? lama dh xbgi soalan and hrini last paper and paper tuuu sk hehe syukurr dpt jugaaa

Takpe, bertabah lah, lepas tu rehat seminggu, pastu push terus sampai SPM 🗣🔥🔥🔥

hellooo guysss how have you been? i hope smua okay, anyway cne trial? okay tak ? andd nk tauu, sy ad 5 paper lgi, next week 🥲 huhuuu

REMINDER #3 Reminder untuk yang baru join group discussion, Shieldy akan minta korang untuk verify sama ada korang ril atau t
REMINDER #3 Reminder untuk yang baru join group discussion, Shieldy akan minta korang untuk verify sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan pada gambar tu. Selagi korang tak verify dalam masa 4 minit selepas korang join, bot tu akan kick anda dari group discussion

REMINDER #2 Reminder untuk yang baru join group discussion, Shieldy akan minta korang untuk verify sama ada korang ril atau t
REMINDER #2 Reminder untuk yang baru join group discussion, Shieldy akan minta korang untuk verify sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan pada gambar tu. Selagi korang tak verify dalam masa 4 minit selepas korang join, bot tu akan kick anda dari group discussion

esokk i start triall 🥲 and good luck smuaaa yg akn ambik trial spm ni !! all the best

helloo guysss

Reminder untuk yang baru join group discussion, @shieldy_bot minta korang untuk verify korang sama ada korang ril atau tak, j
Reminder untuk yang baru join group discussion, @shieldy_bot minta korang untuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan macam gambar tu. Selagi korang tak verify dalam mass 4 minit selepas korang join, bot tu akan kick anda dari group discussion

Hold up, ada kesalahan ayat tu

sila baca before masuk group discussion