Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊
Ir al canal en Telegram
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨
Mostrar más5 453
Suscriptores
Sin datos24 horas
+147 días
+15330 días
Archivo de publicaciones
sorry ye tak dapat guide korang satu satu, semua admin busy sambung belajar huhuhuu
yg mane belum trial lagi, pls refer balik notes last minute yg rose buat mase 18/12 tahun lepas
Assalamualaikum & salam sejahtera semua 🙏
Siap Study kini dah release kat iOS App Store!
📚 Sejarah — Quiz, Flashcard, Nota (Form 1–5)
📝 BM Karangan — Kosa Kata, Frasa Menarik, Penanda Wacana, Peribahasa, Contoh Karangan A+ (Form 4 & 5)
🎮 Gamified experience — XP, Leaderboard, Duel Challenge dengan kawan. Belajar rasa macam main game!
🆓 Boleh download dan guna percuma
👑 Pro version ada free trial 7 hari — lepas tu sehari tak sampai 75 sen
Lebih banyak features dan subjek sedang dalam pembangunan 🚀
Google Play rating 4.8 ⭐ — lebih 55,000 pelajar dah guna sejak launched di March 2026
Download:
🍎 iOS version https://apps.apple.com/us/app/siap-study/id6788463500
📲 Google playstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.siapstudy.app
🌐 Website: https://siapstudy.com/
Kalau rasa bermanfaat, share dengan kawan-kawan anda 🙏
heelloo guysss , apa khabarr ? lama dh xbgi soalan and hrini last paper and paper tuuu sk hehe syukurr dpt jugaaa
Takpe, bertabah lah, lepas tu rehat seminggu, pastu push terus sampai SPM 🗣🔥🔥🔥
hellooo guysss how have you been? i hope smua okay, anyway cne trial? okay tak ?
andd nk tauu, sy ad 5 paper lgi, next week 🥲 huhuuu
REMINDER #3
Reminder untuk yang baru join group discussion,
Shieldy akan minta korang untuk verify sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan pada gambar tu. Selagi korang tak verify dalam masa 4 minit selepas korang join, bot tu akan kick anda dari group discussionREMINDER #2
Reminder untuk yang baru join group discussion,
Shieldy akan minta korang untuk verify sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan pada gambar tu. Selagi korang tak verify dalam masa 4 minit selepas korang join, bot tu akan kick anda dari group discussionesokk i start triall 🥲 and good luck smuaaa yg akn ambik trial spm ni !! all the best
Reminder untuk yang baru join group discussion,
@shieldy_bot minta korang untuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan macam gambar tu. Selagi korang tak verify dalam mass 4 minit selepas korang join, bot tu akan kick anda dari group discussion
Repost from Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊
Reminder untuk yang baru join group discussion,
Akan ada bot ini unuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan macam gambar tu, selagi korang tak verify dan mesej, bot tu akan automatik delete mesej tu, serta dalam masa 4 minit lepas korang join dan tak verify, bot ni akan kick korang ye :)
