es
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Ir al canal en Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

Mostrar más
5 448
Suscriptores
Sin datos24 horas
+147 días
+15330 días
Archivo de publicaciones
REMINDER #2 Reminder untuk yang baru join group discussion, Shieldy akan minta korang untuk verify sama ada korang ril atau t
REMINDER #2 Reminder untuk yang baru join group discussion, Shieldy akan minta korang untuk verify sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan pada gambar tu. Selagi korang tak verify dalam masa 4 minit selepas korang join, bot tu akan kick anda dari group discussion

esokk i start triall 🥲 and good luck smuaaa yg akn ambik trial spm ni !! all the best

helloo guysss

Reminder untuk yang baru join group discussion, @shieldy_bot minta korang untuk verify korang sama ada korang ril atau tak, j
Reminder untuk yang baru join group discussion, @shieldy_bot minta korang untuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan macam gambar tu. Selagi korang tak verify dalam mass 4 minit selepas korang join, bot tu akan kick anda dari group discussion

Hold up, ada kesalahan ayat tu

sila baca before masuk group discussion

Reminder untuk yang baru join group discussion, Akan ada bot ini unuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab
Reminder untuk yang baru join group discussion, Akan ada bot ini unuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan macam gambar tu, selagi korang tak verify dan mesej, bot tu akan automatik delete mesej tu, serta dalam masa 4 minit lepas korang join dan tak verify, bot ni akan kick korang ye :)

soalan last, hntr kt @ellee_1818 if nk jwpan or explanation pls dm i ya sbb sy jrg tgk grup sk ni 🥲 anyway thank u korang su
soalan last, hntr kt @ellee_1818 if nk jwpan or explanation pls dm i ya sbb sy jrg tgk grup sk ni 🥲 anyway thank u korang sudi jwb

12
Anonymous voting

i nk bgi 3 soalan objektif and 1 soalan melukis/esei

helloo guysss apaa khabaarr , lamaa xon

Hello semuaaa, korang start trial bila yerr?

sticker.webp0.08 KB