uk
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

Відкрити в Telegram
522
Підписники
-124 години
Немає даних7 днів
-530 день
Архів дописів
در غیاب انکه دوستش داری یتیم خواهی ماند حتی اگر تمام دنیا تو‌را در اغوش بگیرند

‏آخرش یکی میاد بودنش جبران همه نبودناس.

هیچوقت‌تو‌هیچ‌سِنی‌شبیه‌هم‌سن‌‌ُ‌سالام‌نبودم.

جوانه میزنیم از همانجا که خاک شدیم.

‏مسئله اینه که با هر گرلی نباید گرل گرل بود

‏قدرمو بدون تا یه روز مجبور نشی با پیج فیک استوریامو ببینی.

یجوری شدم که دیگه حوصله ی خودمم ندارم چه برسه شما دوست عزیز.

آدم‌های دورش کمتر و کمتر میشدن اما براش مهم نبود، معتقد بود اگه خودش رو داشته باشه عملا کم و کسری نداره و باز هم میشه زندگی کرد، بی احساس یا بیرحم نبود،فقط رو آدم‌ها حساب نمیکرد، ته داستان رو خوب میدونست، دیگه امیدش فقط به خودش بود.

اجتماعی بودن با اشتراکی بودن خیلی فرق داره.

هر موقع عقلت کامل‌تر بشه ، زبونت کمتر ‌کار میکنه!

به chatgpt دربارت گفتم اونم موافق بود که خرابی

‏یه روز خوشحالم یه هفته افتریشو پس میدم.

عاقل آن است که اندیشه کند پایان را.

من قبول كردم از دستش دادم .. ولى يهو وسط روز يادم مياد كه ديگه قرار نيست ببينمش و دوباره غمش فلجم ميكنه ..

‏نمیدونم چطوری بگم ولی یه آدم با بالاترین ارزشش برام، با کوچیک‌ترین حرکتش در ثانیه‌ای از چشمم میوفته.

نونوایی هم شلوغه ولی کسی عاشقه شاطر نیست پلشت 👍🏻

photo content

‏خونرو سقف نگه میداره دختر رو توجه.

تنهایی مثل قهوه‌ست ، اولش تلخـ‌ـ‌ـہ ولی میچسبه!