𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...
الذهاب إلى القناة على Telegram
522
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
522
آدمهای دورش کمتر و کمتر میشدن اما براش مهم نبود، معتقد بود اگه خودش رو داشته باشه عملا کم و کسری نداره و باز هم میشه زندگی کرد، بی احساس یا بیرحم نبود،فقط رو آدمها حساب نمیکرد، ته داستان رو خوب میدونست، دیگه امیدش فقط به خودش بود.
522
من قبول كردم از دستش دادم ..
ولى يهو وسط روز يادم مياد كه ديگه قرار نيست ببينمش و دوباره غمش فلجم ميكنه ..
522
نمیدونم چطوری بگم ولی یه آدم با بالاترین ارزشش برام، با کوچیکترین حرکتش در ثانیهای از چشمم میوفته.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
