uk
Feedback
شبکه چهار در پنج بامداد

شبکه چهار در پنج بامداد

Відкрити в Telegram

بين یک انسان فرهيخته و متشخص و یک انگل بد دهنِ بی‌شخصيت مدام در حال نوسانم. ناشناس: @shabake4dar5_bot

Показати більше
680
Підписники
-124 години
-27 днів
-1230 день
Архів дописів
1|1 - Change - Parsa Salimi (320).mp39.53 MB

1|4 - Beauty (Acoustic) - Love Supreme (320).mp38.13 MB

Repost from N/a
1|4 - Beauty (Acoustic) - Love Supreme (320).mp38.13 MB

اگه می‌خوای بهم بگی "الان همه همینن" یه لطفی بکن و ازم نپرس چطوری.

olafur_arnalds_-_only_the_winds.mp312.32 MB

1|11 - When You’re Holding Me - Adam Naas (320).mp311.37 MB

موزیکی که نمیدونی چیه، ولی‌ باید همونی باشه که بدون عربده و فقط با گوش دادن آرومت کنه، اصلا شاید موسیقی نباشه، تُنِ صداش باشه دم لاله‌ی گوشِت که فرو بریزی. همونی که نمی‌دونی چیه رو وقتی می‌خوای، بیشتر سختته؛ مخصوصا وقتی تموم سلکشن‌ها رو تند تند رد می‌کنی و نمی‌تونی روی هیچ‌کدوم بایستی. چون نمی‌دونی چی می‌خواد و چه مرگشه مغز و روحت و بچه‌ی درونت؛ لالایی مادر حتی.

Krobak - They re All Shot This Winter.mp314.55 MB

سلام. vpn خواستید پیام بذارید

Ed Carlsen – Rain.mp310.53 MB

Repost from N/a
Denis Stelmakh - Afraid of Destiny.mp39.03 MB

Repost from N/a
اعتقاد به تقدیر یا قسمت فقط یه توهم ناشی از ترس از بی معنی بودن زندگیه، آدما می‌ترسن قبول کنن اتفاقای بد زندگیشون فقط بخاطر گه بودن زندگیه و لازم دارن فکر کنن که همش یه نقشه بزرگه که خدا از قبل تعیین کرده تا چیزی رو بهشون یاد بده. @bikalam_planet

من نمی‌تونم آدمایی رو درک کنم که هنوز آب کفن رابطه‌شون خشک نشده میرن سراغ نفر بعدی، اصلا اینکارو کردین مشکلی نیست به خودتون ربط داره ولی تقاضا می‌کنم توی فضای مجازی که خیلیا زیر نظرتون دارن بروزش ندین؛ آخه واسه چند لحظه از کالبدتون فاصله بگیرین و خودتون رو نگاه کنید، مانند نمودار سینوسی هی "این رل" هی "سینگل" ، هی "دارم می‌میرم از دوریت" و هی "شدی همه‌ی دنیام"؛ شرمنده‌م ولی باید اینجا میومدم می‌گفتم چون نمی‌تونم مستقیم به خودشون بگم.

عزیزم تا حالا دلتنگ شدی؟ نه از اون دلتنگی‌ها که همیشه با آدمه، از اون دل‌تنگی‌ها که همیشه اتفاق نمی‌افته و آدم انقدر دنبالش میره تا بالاخره گرفتارش میشه. می‌بینی که خاطرات چقدر دور و محو‌ن؟ این ویژگی‌شونه. انگار هیچ‌وقت اتفاق نیوفتادن، انگار که رویا بوده باشن. به مکان‌های دور فکر می‌کنم. دلم می‌خواد خودم رو دار بزنم. اشک گرمی از گوشه‌ی چشمم می‌لرزه و می‌رقصه و سقوط می‌کنه. من رو بغل کن یا نکن نمی‌دونم؛ تا حالا احساس بدی در بدنت داشتی؟ بیشتر تو لحافت فرو میری اما باز سرده. تا انتهای جهان سرده. کاش بچه بودم؛ بعد از گریه خوابم می‌بُرد. نیستم؛ زخمی‌ام و خوابم نمی‌بره. @shabake4dar5

۹۰ درصد کسشعرای چسناله ای که از آدما می‌خونم مخصوصا توی دیلی‌ها، تاثیر هجوم مقدار زیادی هورمونه، می‌تونه تحت تاثیر آب و هوا یا زمان یا حتی یه مشکل خیلی کوچیک در طول روز باشه که باعث بشه فرد کیر بره تو حالش، اصلا اهمیتی نداره که روز قبلش استوری تولد گذاشته زیرش کل ۱۱ نفری که توی پارتی بودن رو تگ کرده و نوشته دمتون گرم خیلی خوش گذشت، یهویی به مغزش دستور داده میشه که الان باید چسناله کنم باید به همه بفهمونم غمگینم، کیرم تو کص مادرت، تو اصلا تعریف غم رو نمی‌دونی، اینکه ناخونت شکسته یا بابات پول تو جیبی بهت نداده به غم ختم نمیشه، اتفاقا اگه غمگین باشی کص مادرته، یه بچه کونی هستی که باعث میشی غم کسایی که واقعا درگیر مسائل جدی‌ان کوچیک بنظر بیاد، امیدوارم به بد ترین نحو ممکن بمیری و بعدش بیام بشاشم رو قبرت و این شاش به خاک نفوذ کنه و قطره قطره وارد دهنت شه و رطوبت شاش باعث بشه جنازه‌ت زودتر پوسیده شه.

Biganeh.mp37.36 MB

Jorge Mendez - Cold.mp39.26 MB

271372382.mp34.19 MB