uk
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

Відкрити в Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

Показати більше
354
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-530 день
Архів дописів
Morning ✨✨

-
-

"ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ"

photo content

سيُعوضنا بَ أگثر مِما نتخيلَ إنهُ الله.

- قلة الكلام ده مُش عدم احساس ، فى ناس كُل ما بتتعب كُل ما بتسكَت وتبطل كلام .

يهونها الله وتمُر ‏﴿وَلَا تَخَافِي وَلَا تَحْزَنِي ۖ﴾

photo content

H_Muaed.mp34.27 MB

" أنا والمنهج والسيطرة تحت البطانية :)

photo content

بَـخاف عليك وبخاف تنساني!

My current status :)
My current status :)

الا عيونك انت…

1.90 KB

انا بعتبر الانعزال عن الناس واللحظات الهاديه اللي بقضيها مع نفسي تاني افضل نعمه موجوده فالدنيا بعد النوم بجد

photo content

بكيت البارحة لا بكاء المضطر أو الخائف أو اليائس أو الحزين إنما بكاء المسلّم الذي فعل مافي وسعه وما ليس في وسعه وسعى، سعى، سعى ولم يبق له الآن إلا الانتظار

-

أيام بعنوان : مش قادر بس لازم .