es
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

Ir al canal en Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

Mostrar más
354
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-530 días
Archivo de publicaciones
Morning ✨✨

"ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ"

سيُعوضنا بَ أگثر مِما نتخيلَ إنهُ الله.

- قلة الكلام ده مُش عدم احساس ، فى ناس كُل ما بتتعب كُل ما بتسكَت وتبطل كلام .

يهونها الله وتمُر ‏﴿وَلَا تَخَافِي وَلَا تَحْزَنِي ۖ﴾

H_Muaed.mp34.27 MB

" أنا والمنهج والسيطرة تحت البطانية :)

بَـخاف عليك وبخاف تنساني!

My current status :)
My current status :)

الا عيونك انت…

1.90 KB

انا بعتبر الانعزال عن الناس واللحظات الهاديه اللي بقضيها مع نفسي تاني افضل نعمه موجوده فالدنيا بعد النوم بجد

بكيت البارحة لا بكاء المضطر أو الخائف أو اليائس أو الحزين إنما بكاء المسلّم الذي فعل مافي وسعه وما ليس في وسعه وسعى، سعى، سعى ولم يبق له الآن إلا الانتظار

أيام بعنوان : مش قادر بس لازم .