𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°
Відкрити в Telegram
هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot
Показати більше354
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-530 день
Архів дописів
354
Repost from N/a
"أعيش ما اسميه الحزن الخامد، حزن لا فائدة منه. لستُ غاضبًا ولست مشتعلًا، ولكني لا أقرأ.. لا أرسم، ولا أثور. مستلقٍ انتظر انقضاء اليوم، ابتسم في وجه الجميع وأنهي أعمالي، لكني حزين. ذلك الحزن الذي يفقدك الاحساس، ولا تستطيع أن تبكي معه.."
354
فى كلام بيبقى مستخبى تحت كلمة يارب لدرجة اننا بنقولها واحنا مش عارفين ايه اللى محتاجينه بس بنبقى متاكدين ان ربنا عارف احساسنا من مجرد الكلمة.
354
إنه أيلول،
كلّ غيمة تأتي لسبب،
ولكلّ سبب بداية،
وكلّ بداية إما أن تكون مطرًا أو جرحًا مؤجلاً..
354
"بتعرف تتبسط في حياتها
بتعرف تسافر
عندها صحابها
بترسم
بتقرأ
اجتماعية جداً
و مفعمة بالحياة
و بحس ان انا عايز أبقى جزء من الحياة دي"
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
