uk
Feedback
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

Відкрити в Telegram

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית 👉 https://yuv.ai 👈

Показати більше
2 429
Підписники
+124 години
Немає даних7 днів
+5530 день
Архів дописів
המדריך השלם לפוקוס: כלי חינמי ליצירת תמונות AI באיכות מטורפת! בסרטון זה אסביר על כלי מדהים וחינמי שנקרא FOOOCUS, שמנגיש את העבודה עם סטייבל דיפיוז'ן לרמה שכל אחד ואחת יכולים בלחיצות ספורות להתחיל ליצור תמונות עם AI - ובחינם לחלוטין! בלי צורך בידע טכני, בלי צורך בקוד, בלי צורך להסתבך. מהיר, פשוט וקל. כדי להעשיר אף יותר, אני מסביר על האפשרויות השונות שיש בכלי העוצמתי והפשוט הזה, לרבות יצירת תמונות על בסיס תמונות קיימות, הוספת אלמנטים לתמונה ועוד. הקישור פה ⬇️ https://youtu.be/iT8qapeteqA

הקרנת בכורה! בסרטון הזה נדבר על אחד הכלים הכי עוצמתיים היום בתחום יצירת התמונות עם בינה מלאכותית - ComfyUI. זה כלי ששרף לאנשים תאים במוח מרוב המורכבות שלו וגרם להרבה מאוד להתייאש מסטייבל דיפיוז'ן. הפעם אני עושה סדר מוחלט, מסביר מה זה בכלל דיפיוז'ן, איך הוא עובד מתחת למכסה המנוע, ולמה הכלי הזה הוא כל כך אדיר ועוצמתי וכדאי להכיר אותו. נדבר על: מה זה מודל דיפיוז'ן, מהן ההגדרות השונות שיש בסטייבל דיפיוז'ן שמסבכות את כולנו, מה תהליך העבודה הקל והנוח ביותר עם קופי, ונבנה את הבסיס שצריך כדי להפוך לנינג'ת קומפי אמיתית! https://youtu.be/xeyyNTyuF8s

הידעתם? אימון בסיס של מודל שפה גדול, שעבורו נאספו חומרים מהאינטרנט במשקל כולל של 10 טרה-בייט, יימשך כ-12 ימים אם מריצים אותו על 6000 קלאסטרים (יחידות עיבוד גרפיות מיוחדות GPU). העלות? 2 מיליון דולר! מקור: דקה 20:45 בהרצאה המעולה של בכיר OpenAI לשעבר, אנדראה קפארת׳י! *יובל אבידני - HACKIT* https://youtu.be/zjkBMFhNj_g?si=_ZGRzc4fQE3rwXua

כלי AI חדש בשם AnyText מסוגל לשלב טקסט במיקום מדויק בתמונה לפי בחירתנו! מזינים תיאור של מה שנרצה ליצור יחד עם טקסט, מסמנים את האיזור בו נרצה שהטקסט יופיע - ובום! יש לנו את זה! תודה ל @⁨אביץ⁩ המלך שהביא את הכלי לידיעתי!

סיכום ההרצאה, ההמלצות, הקישורים והקופונים הבלעדיים שלי - הכל מחכה לכם פה: https://bit.ly/yuv-ai

בהמשך לפוסט שלי מאתמול אני מנסה לחשוב מה עוד נחדש? - ניתוח נתונים מוצלח יותר - זיהוי מוצלח יותר של ספאם, של הונאות אשראי, של קמפיינים ממומנים, של טרגוט קהלי יעד - הצפה של אוואטרים בגודל מלא כנציגי שירות במלונות, בחברות תעופה, במסעדות - הולוגרמות של ממש, תלת מימד בלי משקפיים - ליפסינק משוגע ברמה שלא נזהה אם זה DeepFake או לא - בוטים קוליים שמחוברים למערכות מידע ומחליפים ממש בפועל נציגי תמיכה ושירות - הלחנת שירים ומוזיקה בלחיצה כפתור, ממש בצורה איכותית ולא רק משהו קטן. יותר בסגנון סונו על סטרואידים - תפקידים: כל ארגון יצטרך מהנדס פרומפטים וגם מומחה PoC, כזה שבונה כל מיני פתרונות סביב AI, פתרונות קטנים כאלה להוכחת היתכנות של פתרונות בארגון - אוטונומיה ואוטומציה, ברכבים, בהזמנות מזון או ציוד - עלייה במתקפות גניבות וזיופים, עלייה ברמת התחכום של ההאקרים ובכלל של העבריינים - ולדעתי - רובוטיקה, שדעכה מאוד ב-20 השנים האחרונות, הולכת להתפוצץ עם AI בשנים הבאות. שובם של הרובוטים אם תרצו! זה יתפוצץ Bug Time אגב, זה עניין של זמן עד שהממשלות והרגולציה יחרבו לנו את כל הכיף שאנו מרגישים בשלב הזה. הן כבר מתחילות, אנחנו נתבאס ברמות. ועד אז, תרימו למורה שלי לאנגלית מגיל 0, וויל סמית׳ שממנו האנגלית שלו. ותראו כמה יפה לו כיפה בעזה! תודה לחיים התותח, ששותף לקהילה שלי, וגם בעצמו מנהל קהילה אדירה בטלגרם של AI שנקראת @AI_tg_il שמפנק אותי בתמונות אדירות של מידג׳רני.

בשעות הקרובות זה אצלכם במייל - סיכום הרצאה, קופונים וקישורים. רוצים לוודא שאתם בתפוצה? זה הזמן, הירשמו פה >>> https://forms.g
בשעות הקרובות זה אצלכם במייל - סיכום הרצאה, קופונים וקישורים. רוצים לוודא שאתם בתפוצה? זה הזמן, הירשמו פה >>> https://forms.gle/YfHJe4MrR1VnHTT58

מחשבות על בינה: היא עדיין לא שם ברגעי האמת. כשנה אחרי ההתפוצצות, אני מוצא את עצמי בוחן את המודלים השונים של ה AI מכל מיני כיוונים. זה מרגיש לי שהתחום מתחלק ל: עיצוב - תמונות, וידאו, גרפיקות, בניית דפי נחיתה טקסט - צ׳אט ג׳יפיטי, קלוד, לאמה 2 זיוף עמוק - deep fake, שכפול קול, ליפסינק יש גם המון טרנדים: בוטים, סוכני AI, שדרוג של האוטומציות. המון ממשקים שמתחברים למודלים של שפה. אבל בסוף, כשאני לוקח מודל שפה לקצה ומתקיל אותו באמת ומבקש קוד שעובד מא׳ ועד ת׳, ב-95% מהמקרים אקבל קוד שלא יעבוד בפעם הראשונה, אולי בפעם השלישית אחרי דיוקים. לגבי כתיבת מסמכים, אני מקבל סגנון לא מספיק איכותי, קצר מדי ברוב המקרים, וממש מלחמה כדי ליצור משהו רציף ארוך וקוהרנטי בצורת מאמר או חוברת כלשהי. לגבי מתמטיקה, חישובים, בעיות סטטיסטיות וניתוח נתונים - ברעיון זה עובד נחמד, כהדגמה, אבל כשמגיעים לרגע האמת, פתאום המודל לא יכול לקבל קובץ עם המון דאטה והוא לא מצליח להתמודד איתו. דוגמת קובץ עם המון עמודים או טבלה עם כמןת רבה של שורות. אז יהיה קיצוני להגיד שזו אכזבה, כי למרות הכל זו טכנולוגיה משגעת. אבל האכזבה שאני חש היא בעיקר מהיותי ״עצלן״ שמחפש פתרונות שלמים, וכרגע הפתרונות הנוכחיים לפעמים מאלצים אותי לעבוד יותר קשה מאשר אילו הייתי מוותר עליהם. לקבל קוד ולתקן אותו מאפס. לקבל ניתוח נתונים ולעבור על הטעויות מההתחלה. לתקן מאמרים וטקסטים. בהתחלה גם התאכזבנו מתמונות עם 17 אצבעות בידיים או 2 ראשים, אבל וואו תראו איפה אנחנו עכשיו וכמה השתפרנו. אז למה הבינה באמת טובה כרגע? לדברים קטנים. קטעים קטנים של קוד. של טקסט. ליצירת תמונות, לשכפול קול, לתרגום משפה לשפה, לליפסינק, להחלפת פנים. זה כן. אבל לדברים גדולים ולבעיות אמיתיות עסקיות של עולם אמיתי, שהם לא רק בוטים - פה אנחנו עדיין קצת תקועים. זה עדיין דברים קטנים שיוצרים אימפקט גדול. אבל אין ספק שהאתגר יהיה לעלות קומה ולהצליח לפתור בעיות מורכבות אמיתיות גדולות ולא רק פתרונות קטנים, פלסטרים כאלה. אגב, גם לגבי אוטומציות, עדיין אנחנו בונים הכל ידנית אבל רק מוסיפים את חיבור מודל השפה וכדומה. אבל זה לא באמת 100% AI, זה פשוט משהו שעוזר לנו בדרך, בקטנה. העתיד אמור להיות מסקרן עם AGI, בינה מלאכותית שיודעת להבין מה לא מספיק טוב ולהשתפר ולפתור בעיות שלמות לבדה. זה הסגנון של מודל Q* שנמצא בפיתוח של OpenAI ושמאוד מסקרן (ומסוכן). הדרך לשם עוברת בצעדים הקטנים. אז גם אם הבינה עדיין לא כאן במאני טיים, לא באמת היינו יכולים לפרוץ ככה בלעדיה. ומה דעתכם? *יובל אבידני - HACKIT* בתמונה - אכזבה מאי היכולת לרשום את הטקסט כמו שצריך על התמונה 🤣

הסיכום על ההרצאה שלי עומד לצאת במייל וכדאי לכם להירשם, יהיו שם קופונים שווים שחבל לפספס וגם סיכום מעולה עם קישורים. כדי לא לפספס, אני נותן הזדמנות להירשם בטופס הבא לעדכונים שלי שיישלחו מעת לעת במייל (זה לא אמור להיות בתדירות גבוהה, סביב פעם בשבוע-שבועיים). אשמח שתירשמו לפני שאני מוציא את העדכון הערב! https://forms.gle/oQ2EskhZzYUH2ZD17

עזבו את הכל והאזינו לשיר ה-AI החדש שלי: סושי בחומוסיה!!!!! מילים: יובל אבידני לחן: AI באמצעות SUNO AI אליהו יוסיאן, האיש שמדבר ים תיכונית יוסף חדאד - Yoseph Haddad

וואו! מדריך משוגע ליצירת תמונות באמצעות AI, כ-70 פרקים, כ-15,000 תמונות - והכל *בחינם!* צוות מוכשר, בתוכו חבר הקהילה היקר והמוכשר @⁨דניאל טרבלסי⁩ , עמל רבות על חיבור ספר שמכיל כמות עצומה של תמונות לפי נושאים, כולל פרומפטים, שבו נוכל להיעזר כדי ליצור את האימג׳ המושלם! כל הטוב הזה נמצא ממש בקישור הבא - https://drive.google.com/file/d/1qc4cRUGDUT25y9JvXPlXvx0I9SKydTli/view שימו לב, המסמך מכיל קישורים לכל פרק, לחיצה על הקישורים תפתח את הפרק הרלוונטי. תודה רבה לכל הצוות ולדניאל היקר!

מתנה ממני לשנה החדשה: הרצאה באורך מלא על כלי AI שאתם מוכרחים להכיר ב-2024! את 2023 ייתכן ועברתם בלי היכרות מעמיקה של בינה מלאכותית. ב-2024 זה לא יכול להימשך. כולם מוכרחים לעלות לרכבת. וכדי לדאוג שזה יקרה, אני משתף אתכם בהרצאה באורך מלא שלי על כלי AI שימושיים לבניית סוכני AI, אוואטרים, גרפיקות, ומגוון שטיקים וטריקים! למה אתם מחכים? הכל כאן: https://youtu.be/iDMgICbs8HI?si=Tm7RAxxOV5mbxkNp שתפו, הגיבו, ספרו מה דעתכם. אשמח לקרוא. שתהיה שנה אזרחית חדשה ומוצלחת. בתפילה לשובם של כל החטופים הנעדרים השבויים, כוחות הביטחון, ולהרבה יותר טוב, בעזרת השם.

היי רציתי להגיד תודה רבה לכל מי שעל/תה להרצאה, איזה כיף שהיו מעל 150 איש לאורך כל ההרצאה! מזכיר שבהרצאה דיברנו על: - בניית סו
היי רציתי להגיד תודה רבה לכל מי שעל/תה להרצאה, איזה כיף שהיו מעל 150 איש לאורך כל ההרצאה! מזכיר שבהרצאה דיברנו על: - בניית סוכן AI באמצעות Officely + קופון של 20% הנחה YUVALAI20 - ⁠בוט קולי עם Air.ai וזהירות מהם כי התכנית שלהם מאוד מסוכנת בחיובים * את סוכני האוואטרים החדשים של d-id * תמלול עם fast-whisper-webui וגם עם המחברת תמלול החכמה שלי * מודלים של שפה: הזכרנו גם את gpt מול בארד וקלוד, ראינו שבארד כישלון מוחלט למרות השדרוג שלו של ג׳ימיני פרו * סיימנו עם כלי AI Art, הזכרנו את מידג׳רני ולאונרדו אבל התמקדנו ב- Fooocus, כולל זריקת הרגעה של איך להפעיל אותו למרות שהוא בפלטפורמה אחרת * לסיום, ראינו שיש רשימה אדירה של כלי AI לעיצוב ועוד שהכינה שלי אור גיסר תודה על כל הפידבקים, ותודה לאלחנן המוכשר והגאון שיצר לי את זה!!!

בוקר טוב - זה תיכף קורה!! מצרף את הקישור להרצאה שתיערך אונליין, דרך פלטפורמת Google Meet (בדפדפן), בתאריך 31.12.2023 בין השעות 10:00-11:00 נא היכנסו מבעוד מועד לוודא שאתם מצליחים להתחבר. מחכה לכם בקוצר רוח. יובל אבידני קישור: https://meet.google.com/osx-jnwj-cuo

את האתר KREA AI אתם חייבים להכיר: גם יצירת תמונות, גם שיפור איכות תמונות (אפסקייל) בצורה משגעת לגמרי, גם יצירת אשליות מלוגו קיים - ועוד יכולות ממש מגניבות. *זה אחד הכלים הכי מדהימים שראיתי עד כה*! אז צפו בכמה דקות על KREA ותודו לי אח״כ https://youtu.be/KWs5gPIG6Wo?si=QuiCLse3-eeap3cF