1 225
Підписники
-424 години
-97 днів
-2730 день
Архів дописів
1 225
یه جا خوندم نوشته بود:
بدی بیش از حد دوست داشتن آدم اینه که وقتی حواسش بهت نیست، حس میکنی کل دنیا ازت متنفره! و وقتی دوستت داره، حس میکنی تموم دنیا و کائناتش با تو خوبن...
انگار آدما وقتی عاشق میشن، تموم دنیاشون تو وجودِ یه نفر خلاصه میشه.
1 225
تفاوت است میان کسی که
به خاطر شخصیتش به او احترام میگذاری
و کسی که از ترس بیشخصیتیاش
به او احترام میگذاری!
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
