1 225
订阅者
-424 小时
-97 天
-2730 天
帖子存档
1 225
یه جا خوندم نوشته بود:
بدی بیش از حد دوست داشتن آدم اینه که وقتی حواسش بهت نیست، حس میکنی کل دنیا ازت متنفره! و وقتی دوستت داره، حس میکنی تموم دنیا و کائناتش با تو خوبن...
انگار آدما وقتی عاشق میشن، تموم دنیاشون تو وجودِ یه نفر خلاصه میشه.
1 225
تفاوت است میان کسی که
به خاطر شخصیتش به او احترام میگذاری
و کسی که از ترس بیشخصیتیاش
به او احترام میگذاری!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
