uk
Feedback
احسان نرگسی

احسان نرگسی

Відкрити в Telegram

دلبسته ی مرام کسی جز علی نباش در زندگی غلام کسی جز علی نباش

Показати більше
2 059
Підписники
+324 години
+157 днів
+7030 день
Архів дописів
Audio from E

#جا_مانده_های_اربعین هر کیو دیدم رسونده بود خودش رو به حرم من جا مونده فقط شکسته بود بال و پرم داغ کربلا یه سالِ دیگه موند رو جیگرم رفیقام برگشتنو میگن برام از کربلات میدونم خبر داری چقد دلم تنگه برات تنها دلخوشیم اینه رام میدی توی روضه هات حالا که کربلا، قسمتم نیس اقا برسون دستمو، به ضریح رضا 2 اقا جونم حسين ........................................... حالا که نشد بیام پای پیاده کربلات حالا که نشد تو بين الحرمین بشم فدات نکنه یه وقت بگی که دل بریدی از گدات منم و جدایی از تو، منم و این دلهره میدونم که بدیام فراتر از تصوره ولی جز تو کیه که غصه ی ما رو می خوره حالا که کربلا، قسمتم نیس اقا برسون دستمو، به ضریح رضا آقا جونم حسین

تا هست کربلا دل ما بی پناه نیست عمری که خرج سینه زنی شد تباه نیست #احسان_نرگسی #زیارت #حسین_جانم #اربعین ◾️@AlamdarGraphic |
+3
تا هست کربلا دل ما بی پناه نیست عمری که خرج سینه زنی شد تباه نیست #احسان_نرگسی #زیارت #حسین_جانم #اربعین ◾️@AlamdarGraphic | علمدارگرافیک🌙

ناکام خواهم بود... #احسان_نرگسی #اربعین #پیاده_روی #استوری ◾️@AlamdarGraphic | علمدارگرافیک🌙
+3
ناکام خواهم بود... #احسان_نرگسی #اربعین #پیاده_روی #استوری ◾️@AlamdarGraphic | علمدارگرافیک🌙

Repost from RaefipourFans
ناکام خواهم بود اگر در اربعین تو ...🖤🥺 #Arbaeen2022 @raefipourfans

ناکام خواهم بود اگر در اربعین تو هر جای این دنیای فانی جز حرم باشم #احسان_نرگسی
ناکام خواهم بود اگر در اربعین تو هر جای این دنیای فانی جز حرم باشم #احسان_نرگسی

زمینه اربعین. نرگسی. Bipelak.ir.mp37.20 KB

🏴 #محرم۱۴۰۱ #زمینه #اربعین #امام_حسین علیه السلام #احسان_نرگسی 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ روز و شبم یکی شده داداش / دلم جا مونده توی قتلگات نفس نمونده برا زینبت / بس که توو این چل شب زدم صدات ۲ چهل شبه به یاد رگهای بریدم نگم برات توو مجلس شراب چی دیدم حالا با قامت خمم - به تو رسیدم کی می دونه که چی کشیده خواهر تو منزل به منزل روی نیزه بود سر تو منو حلال کن اگه جا - موند دختر تو عزیز برادرم حسین، حسین حسین جان ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ حق داری نشناسی منو داداش/اینجوری پیر کرده منو غمت حتی توی خوابم نمی دیدم/چهل شبانه روز نبینمت هنوز کنار نیومدم با غم دوری زینبو از پا درآورده این صبوری یادم نرفته که تو رو - کشتن چجوری چهل شبه یک دل سیر تو رو ندیدم محله ی یهودیا طعنه شنيدم حالا رسیدم که بگم - دیگه بریدم عزیز برادرم حسین، حسین حسین جان ۳ .

ماییم سرِ خوانِ اباعبدالله افلاک پریشان اباعدلله ای خسته ی از گناه، فرصت باقی ست برگرد به دامانِ اباعبدالله #احسان_نرگسی

هر چند بعيد است سوادت برسد فکرت به گذرگاهِ معادت برسد ای آنکه به اربعینِ ما معترضی در روز جزا خدا به دادت برسد #احسان_نرگسی

Fadaeian_Haftegi_000701 (6).mp331.49 MB

باز باید سر کنم با خاطرات اربعین خاطرات گریه در صحن یل ام البنین از مرور خاطراتش نیز لذت می برم می نشستم رو به ایوان امیرالمومنین خوب یادم هست هر موکب که رفتم، پهن بود زیر پای زائرانت بالِ جبریل امین با چه شوقی تاول پاهای خود را می شمرد زائری که بود گویا با ملائک هم نشین دسته دسته وارد کرببلایت می شدیم گوئیا بودیم دستان خدا در آستین این سفر تا کربلا ای کاش برگشتن نداشت هاتفی می گفت با ما: "فادخلوها خالدین" من تمام سال را با اربعینت زنده ام ادعایی هم ندارم؛ عاشقی یعنی همین *** با زبان تازیانه هیچکس صحبت نکرد در میان راه هر جایی که میخوردم زمین #احسان_نرگسی #اربعین #حسرت_اربعین

recording-20220904-121239.mp38.54 KB

🏴 #زمینه #شور #امام_حسین علیه السلام #عاشقانه_شبهای_زیارتی #احسان_نرگسی 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ منو نگهدار پا علم / بذا بسوزم با غمت مرگ من اون روزیه که / دل بکنم از پرچمت حسین عشق تو ریشه زده توو وجودم نوکر خوبی برا تو نبودم دوست دارمت با همه تار و پودم حسین من که دادم جوونیمو برا تو نمی گیره توو دلم کسی جاتو یه وقت سوا نکنی نوکراتو بابی انت و امی حسین جان ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ یعنی میشه بازم آقا / آغوشتو روم وا کنی توو روز محشر با گدات / یه جور دیگه تا کنی حسین نوکرت اومده واسه گدایی پیدا نمیشه مث تو آقایی سنگ صبور ما سینه زنایی حسین جای دوری نمیره منو دریاب نذار جدا باشه نوکر از ارباب هوایی توئه این دل بی تاب بابی انت و امی حسین جان ۳ .

#غزل #امام_حسن_علیه_السلام از بس حسن بخشنده و مهمان نواز است از عالم و آدم گدایش بی نیاز است از سفره اش هر قدر می خواهی طلب کن دستِ حسن در بذل و بخشش بازِ باز است زانو بغل کردن دگر معنا ندارد وقتی که آقای کریمت چاره ساز است هر جای عالم چشم می چرخانم انگار پرچم سیاهِ "یا حسن" در اهتزاز است استاد عباس است، باید هم بگویند شير جمل در هر نبردی یکه تاز است در جنگ ها، الحق جلودارش نبودند جنگاوری اش فخرِ تاریخِ حجاز است * سجاده را از زیر پایش می کشیدند غافل از آنکه مجتبی اصل نماز است اینکه چه ها شد در دل کوچه، بماند از چادرِخاکی نوشتن جانگداز است #احسان_نرگسی

Repost from محرم نِما
پایِ رفاقتِ منِ بیچاره مانده است یعنی حسین چون دگران نیمه راه نیست #اربعین #اباعبدالله #استوری 🔖 | @moharamnema
پایِ رفاقتِ منِ بیچاره مانده است یعنی حسین چون دگران نیمه راه نیست #اربعین #اباعبدالله #استوری 🔖 | @moharamnema

Repost from محرم نِما
پایِ رفاقتِ منِ بیچاره مانده است یعنی حسین چون دگران نیمه راه نیست ✍🏻احسان نرگسی #اربعین #اباعبدالله 🔖 | @moharamnema
پایِ رفاقتِ منِ بیچاره مانده است یعنی حسین چون دگران نیمه راه نیست ✍🏻احسان نرگسی #اربعین #اباعبدالله 🔖 | @moharamnema

🎧به هر کسی ندهند این جنون که در سر ماست 🎤 #حاج_حسین_سیب_سرخی 📆6 شهریور 1401 🖌#احسان_نرگسی متن شعر https://t.me/ehsannargesi/879

این قافله دروازه ی ساعات به خود دید ای کاش دگر وارد بازار نمی شد #ویژه_استوری
این قافله دروازه ی ساعات به خود دید ای کاش دگر وارد بازار نمی شد #ویژه_استوری

واحد_اربعین_امام_حسین_نرگسی_Bipelak_ir.mp36.58 KB