uk
Feedback
SevenHells

SevenHells

Відкрити в Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Показати більше
484
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-1230 день
Архів дописів
Alec Benjamin - Let Me Down Slowly.mp36.54 MB

اگه 9846 بار تو زندگیم به هر آدمی اهمیت داده باشم، 9846 بار پشیمونم.

من مصداق بارز خواستن لزوما توانستن نیست ام.

ترک کردن اصلا کار سختی -سیگار بعدی را روشن میکند- نیست بابا.

در حال حاضر در زمینه موفقیت های زندگی با یه پشکل دارم رقابت میکنم.

از لحاظ موهای زائد، زن بودن اینقد سخته که کاش میمون بودیم.

من اگه سگ هاسکی ام بودم یکی از کویر لوت پا میشد میومد به زور منو میخرید میبرد لای شنای خشک کاکتوس بخورم ولی متاسفانه به جاش آدم شدم و اینجوری دماغ دراوردم.

گرچه متن حاوی سوز و گدازی عمیق با ریشه های فلسفی است ولی با ریتم میشود شدیدا قر داد. بنابراین این موسیقی برای همه گوش نواز است. آنها که میخواهند غمگین باشند با متن گریه کنند و آنها که میخواهند خوشحال باشند با ریتم قر بدهند.

David-Guetta-Bebe-Rexha-J-Balvin-Say-My-Name-320.mp37.90 MB

اینقدر خوشحالم که فقط باید بمیرم تا جبران شه.

سلام. من یک معتادم.

خرید کردن یک اعتیاده. وقتی انجامش میدی حال میکنی ولی ضرر میدی. وقتی ترکش میکنی درد میکشی.

photo content

بغل میخوام. به وسعت تاریخ بغل میخوام.

زندگی چقدر عجیبه عزیزم. هر سال یک بار از لحظه مرگمون رد میشیم و نمیفهمیم. هر سال از لحظه های اوجی که زندگیمونو تغییر میدن میگذریم و نمیفهمیم. من هر سال از لحظه ی عاشق شدنم گذشتم و نفهمیدم. ولی دیگه میفهممش. من عاشقت شدم و این قشنگ ترین احساسی بوده که کسی به من تقدیم کرده. از تو بابت این احساس خیلی قشنگ ممنونم. بیا زیر آسمون آبی روی چمن های سبز دراز بکشیم و هر لحظه دوباره عاشق بشیم. باشه؟ کنارت میخوام هر لحظه از لحظه ی عاشق شدنم بگذرم...

@دلبرکه‌جان‌افزود‌ازاو

کاش حوصله داشتم تا جواب آدما رو بدم ولی حوصله خودمو هم ندارم.

بنظرم وقتی "دوستت دارم" رو بدون پیش زمینه چاپ میکنن توی یک صفحه از کتابشون و تقدیمش میکنن به معشوقه شون خیلی کار جلفی کردن. شاید بپرسید چرا؟ باید بگم دوست داشتن مقدسه. هرچقدر هم که خودشون دوتا بدونن اون دوستت دارم چقدر قضیه پشتشه، برای من بیننده چیزی جز تکرار کلیشه ها نیست.

کاش یه پیرمرد ۹۱ ساله بودم و در حالی که زیربغلمو میخاروندم بلند بلند جوری که زنم هم بشنوه به نوه م میگفتم به مامانبزرگت نگیا ولی من از اول میخواستم خواهرشو بگیرم. زنمم از اونطرف بگه خب برو بگیر سلیطه رو ببینم کی با اخلاق تو کنار میاد. بعد جفتمون بخندیم و نوه م تعریف عشق رو پیدا کنه.

photo content