SevenHells
الذهاب إلى القناة على Telegram
484
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-1230 أيام
أرشيف المشاركات
484
من اگه سگ هاسکی ام بودم یکی از کویر لوت پا میشد میومد به زور منو میخرید میبرد لای شنای خشک کاکتوس بخورم ولی متاسفانه به جاش آدم شدم و اینجوری دماغ دراوردم.
484
گرچه متن حاوی سوز و گدازی عمیق با ریشه های فلسفی است ولی با ریتم میشود شدیدا قر داد. بنابراین این موسیقی برای همه گوش نواز است. آنها که میخواهند غمگین باشند با متن گریه کنند و آنها که میخواهند خوشحال باشند با ریتم قر بدهند.
484
خرید کردن یک اعتیاده. وقتی انجامش میدی حال میکنی ولی ضرر میدی. وقتی ترکش میکنی درد میکشی.
484
زندگی چقدر عجیبه عزیزم. هر سال یک بار از لحظه مرگمون رد میشیم و نمیفهمیم. هر سال از لحظه های اوجی که زندگیمونو تغییر میدن میگذریم و نمیفهمیم. من هر سال از لحظه ی عاشق شدنم گذشتم و نفهمیدم. ولی دیگه میفهممش. من عاشقت شدم و این قشنگ ترین احساسی بوده که کسی به من تقدیم کرده. از تو بابت این احساس خیلی قشنگ ممنونم. بیا زیر آسمون آبی روی چمن های سبز دراز بکشیم و هر لحظه دوباره عاشق بشیم. باشه؟ کنارت میخوام هر لحظه از لحظه ی عاشق شدنم بگذرم...
484
بنظرم وقتی "دوستت دارم" رو بدون پیش زمینه چاپ میکنن توی یک صفحه از کتابشون و تقدیمش میکنن به معشوقه شون خیلی کار جلفی کردن. شاید بپرسید چرا؟ باید بگم دوست داشتن مقدسه. هرچقدر هم که خودشون دوتا بدونن اون دوستت دارم چقدر قضیه پشتشه، برای من بیننده چیزی جز تکرار کلیشه ها نیست.
484
کاش یه پیرمرد ۹۱ ساله بودم و در حالی که زیربغلمو میخاروندم بلند بلند جوری که زنم هم بشنوه به نوه م میگفتم به مامانبزرگت نگیا ولی من از اول میخواستم خواهرشو بگیرم. زنمم از اونطرف بگه خب برو بگیر سلیطه رو ببینم کی با اخلاق تو کنار میاد. بعد جفتمون بخندیم و نوه م تعریف عشق رو پیدا کنه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
