uk
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Відкрити в Telegram

Показати більше
3 503
Підписники
Немає даних24 години
-137 днів
-6530 день
Архів дописів

اگر گُم کرده ام خود را، مرا در گریه پیدا کن.... @gitmit

. هر چقدر بیشتر میگذرد میفهمم، برای این حجم از دلتنگی برنامه ریزی نکرده بودم، تسکینی کنار نگذاشته بودم، حسابش را نمیکردم این قدر بیشتر از توقعم ظاهر شود. به گمانم آدم از تنها چیزی که در خودش خبر ندارد همین است؛ زور بازوی دوست داشتنش... @gitmit

من میدونم نباید خسته شد، میدونم نباید برید، میدونم زندگی ادامه داره... فقط دلم میخواست یه وقتایی، یه جایی، یه گوشه ای وایسم،
من میدونم نباید خسته شد، میدونم نباید برید، میدونم زندگی ادامه داره... فقط دلم میخواست یه وقتایی، یه جایی، یه گوشه ای وایسم، بگم خستم... و یکی بفهمه چی میگم ! نه اینکه فقط بشنوه ها، بفهمه... @gitmit

کم نشو از روزگارم جون اینکه بی تو باشمو ندارم... @gitmit

. جسارت داشته باش و زندگی کن... اما جوری که خودت دوست داری، نه جوری که دیگران از تو انتظار دارند ! مهم نیست که تا مقصدت می رسی یا نه، و مهم نیست که تمامِ آرزوهایت محقق می شوند یا نه، مهم این است که حالِ دلت خوب باشد ! پس تا میتوانی شاد باش و از لحظه لحظه ی زندگی ات لذت ببر ... و خودت باش... خودت حاکم و معیار و قاضیِ کارهای خودت، خودت همه کاره ی دنیای خودت، و انگیزه ی آرزوهای خودت... تو نیاز به تاییدِ هیچکس نداری ! @gitmit

شهریور را باید قدم زد کوچه به کوچه، خیابان به خیابان شهریور را باید عاشق شد عاشق یک نفر مثل شهریوریها که بتوان دلگیری عصرهایش
شهریور را باید قدم زد کوچه به کوچه، خیابان به خیابان شهریور را باید عاشق شد عاشق یک نفر مثل شهریوریها که بتوان دلگیری عصرهایش را تاب آورد... @gitmit

به دنیا اومدم عاشق بمیرم... @gitmit

. گاهی ادای رفتن در می آوری فقط خودت میدانی که چمدانت خالیست و پایت نای رفتن و دلت قصد کندن ندارد. ادای رفتن در می آوری بلکه دستی از آستین درآید و دودستی بازویت را بچسبد. چشمی اشک آلود زل بزند توی چشمانت و بگوید بمان ! و تو چقدر به شنیدنش محتاجی ... گاهی ادای رفتنی ها را در می آوری بلکه به خودت ثابت کنی کسی خواهان ماندنت هست هنوز و وای از وقتی که نباشد کسی ... با چمدان خالی و پای بی اراده و دل جامانده کجا میشود رفت؟ کجا..؟ @gitmit

شهریور باشد و تو نباشی... چه فایده؟ وقتی که بهمن دود میکنم و قلبم از بی مهری ات تیر میکشد...! @gitmit
شهریور باشد و تو نباشی... چه فایده؟ وقتی که بهمن دود میکنم و قلبم از بی مهری ات تیر میکشد...! @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 37 ✅ کیفیت 1080 #دل @gitmit

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 37 ✅ کیفیت 720 #دل @gitmit

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 37 ✅ کیفیت 480 #دل @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 36 ✅ کیفیت 1080 #دل @gitmit

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 36 ✅ کیفیت 720 #دل @gitmit

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 36 ✅ کیفیت 480 #دل @gitmit