3 503
Suscriptores
Sin datos24 horas
-137 días
-6530 días
Archivo de publicaciones
3 503
.
هر چقدر بیشتر میگذرد میفهمم،
برای این حجم از دلتنگی برنامه ریزی نکرده بودم،
تسکینی کنار نگذاشته بودم،
حسابش را نمیکردم این قدر بیشتر از توقعم ظاهر شود.
به گمانم آدم از تنها چیزی که
در خودش خبر ندارد همین است؛
زور بازوی دوست داشتنش...
@gitmit
3 503
من میدونم نباید خسته شد،
میدونم نباید برید،
میدونم زندگی ادامه داره...
فقط دلم میخواست یه وقتایی،
یه جایی، یه گوشه ای وایسم،
بگم خستم...
و یکی بفهمه چی میگم !
نه اینکه فقط بشنوه ها، بفهمه...
@gitmit
3 503
.
جسارت داشته باش و زندگی کن...
اما جوری که خودت دوست داری،
نه جوری که دیگران از تو انتظار دارند !
مهم نیست که تا مقصدت می رسی یا نه،
و مهم نیست که تمامِ آرزوهایت محقق می شوند یا نه،
مهم این است که حالِ دلت خوب باشد !
پس تا میتوانی شاد باش
و از لحظه لحظه ی زندگی ات لذت ببر ...
و خودت باش...
خودت حاکم و معیار و قاضیِ کارهای خودت،
خودت همه کاره ی دنیای خودت،
و انگیزه ی آرزوهای خودت...
تو نیاز به تاییدِ هیچکس نداری !
@gitmit
3 503
شهریور را باید قدم زد
کوچه به کوچه، خیابان به خیابان
شهریور را باید عاشق شد
عاشق یک نفر مثل شهریوریها
که بتوان دلگیری عصرهایش را تاب آورد...
@gitmit
3 503
.
گاهی ادای رفتن در می آوری
فقط خودت میدانی که
چمدانت خالیست و پایت نای رفتن
و دلت قصد کندن ندارد.
ادای رفتن در می آوری
بلکه دستی از آستین درآید
و دودستی بازویت را بچسبد.
چشمی اشک آلود زل بزند توی چشمانت
و بگوید بمان !
و تو چقدر به شنیدنش محتاجی ...
گاهی ادای رفتنی ها را در می آوری
بلکه به خودت ثابت کنی
کسی خواهان ماندنت هست هنوز
و وای از وقتی که نباشد کسی ...
با چمدان خالی و پای بی اراده و دل جامانده
کجا میشود رفت؟ کجا..؟
@gitmit
3 503
شهریور باشد و تو نباشی...
چه فایده؟
وقتی که بهمن دود میکنم
و قلبم از بی مهری ات تیر میکشد...!
@gitmit
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
