3 500
Підписники
Немає даних24 години
-117 днів
-6430 день
Архів дописів
3 500
.
ما بیش از اندازه قوی بودیم
مدام می شکستیم
شکسته هایمان را بند می زدیم و ادامه می دادیم
اشک می ریختیم
اشک هایمان را خودمان با دستهای خودمان پاک می کردیم
و دوباره با تمام جسارت، روی پاهای خودمان می ایستادیم
ما بیش از اندازه قوی بودیم
به کسی تکیه نمی دادیم
با کسی از دردهایمان نمی گفتیم
و از کسی کمک نمی خواستیم
ما به قیمت همین قوی بودن، از پا در آمدیم!
قوی بودن را برای ما بد تعریف کرده بودند...
@gitmit
3 500
به امید فردا روزمان را شب میکنیم
و هیچ وقت یادمان نمیماند
که فردا همین امروز است...
دنبال چیزی میگردیم که نمیدانیم چیست
یا میدانیم و میترسیم بگوئیم...
اسمش را گذاشته ایم فردا...
@gitmit
3 500
.
بهمن جان به قلبِ زمستانم خوش آمدی
به روزهای سفید و برفیِ تنهایی ام
به ساعت هایِ تاریکِ شبهایم...
به سردیِ دست هایم در تمام خیابان هایِ شهرم
و قدم زدن های طولانی زیر فتیله های برفی،
راستش میخواهم برایت بگویم،
هرکجا که می نشینم و هر چشم هایی را که میبینم
از فصل و سرمایت، از سوز و برف ات می نالند.
میدانم قلب ات را دستت گرفته ای و با التماس نگاه میکنی
که من همینم که باید باشم!
لطفا من را همین طور که هست دوست داشته باشید،
من تورا جای تمام آنهایی که،
سردی و بی حوصلگی هایت را به آغوش نکشیدند
و چشم روی مهربانی ات را بستند،
قَدر ات را میدانم و دوستت خواهم داشت...
به همه ی روزهای سفید ات فکر میکنم
تو چقدر خوب به ما زندگی مان جلا بخشیدی...
تو همانی هستی که همیشه نشان میدهی،
و آدم تکلیف دل و زندگی اش را با خودش می داند.
بیخیالِ غر زدن های گاه و بی گاهِ مَردم.
من هنوز به رسمِ بچگی هایم شب ها
برف را از پنجره ی اتاقم تماشا میکنم
و صبح های زود به شوق راه رفتن روی سپیدیِ شهرم،
چشم هایم را محکم می بندم.
تو زیباترین ماهِ زمستانی...
و فصلِ تو یک رنگ تر و مهربان تر از هر فصلِ دیگری ست.
@gitmit
3 500
آدم های متولد زمستان،آدم های عجیبی هستن
آن ها ناخواسته وجودی سرد دارند اما مثل این می ماند یک روز صبح بیدار شوی و در حضور برف سنگین دیشب آفتابی در آسمان ببینی.
آفتاب در تابستان چیز غیر ممکنی نیست اما آفتاب در اوج سرما و برف و بوران؛ عجیب آدم را دلگرم میکند.
از همین رو آدم های زمستانی با محبت هایشان و لبخندهایشان مانند آفتابی در برف دلخوشی میدهند.
آن ها آدم های عجیبی هستن
در درون خود سرما دارند اما آفتابی هم دارند که برای هرکسی آن را نمی تابانند.
@gitmit
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
