ar
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

الذهاب إلى القناة على Telegram
3 499
المشتركون
-124 ساعات
-137 أيام
-6830 أيام
أرشيف المشاركات
📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 12 ✅ کیفیت 1080 #کرگدن @gitmit

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 12 ✅ کیفیت 480 #کرگدن @gitmit

آهنگ #جدید اشوان غرق گریه @gitmit

آهنگ #جدید رضا بهرام لطف @gitmit

کسی که ازت خواست بری بی تو تنهاترینه... #رضا_صادقی تنهاترین #کلیپ @gitmit

آهنگ #جدید محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه @gitmit

من شدم درگیرِ تاثیرت رو قلبم نمیشه کند اصلا ازت دل... @gitmit

. ما بیش از اندازه قوی بودیم مدام می شکستیم شکسته هایمان را بند می زدیم و ادامه می دادیم اشک می ریختیم اشک هایمان را خودمان با دستهای خودمان پاک می کردیم و دوباره با تمام جسارت، روی پاهای خودمان می ایستادیم ما بیش از اندازه قوی بودیم به کسی تکیه نمی دادیم با کسی از دردهایمان نمی گفتیم و از کسی کمک نمی خواستیم ما به قیمت همین قوی بودن، از پا در آمدیم! قوی بودن را برای ما بد تعریف کرده بودند... @gitmit

به امید فردا روزمان را شب می‌کنیم و هیچ‌ وقت یادمان نمی‌ماند که فردا همین امروز است... دنبال چیزی می‌گردیم که نمی‌دانیم چیست
به امید فردا روزمان را شب می‌کنیم و هیچ‌ وقت یادمان نمی‌ماند که فردا همین امروز است... دنبال چیزی می‌گردیم که نمی‌دانیم چیست یا می‌دانیم و می‌ترسیم بگوئیم... اسمش را گذاشته ایم فردا... @gitmit

بازم برف و دلی که قد دنیا باهات داره حرفو... @gitmit

. بهمن جان به قلبِ زمستانم خوش آمدی به روزهای سفید و برفیِ تنهایی ام به ساعت هایِ تاریکِ شبهایم... به سردیِ دست هایم در تمام خیابان هایِ شهرم و قدم زدن های طولانی زیر فتیله های برفی، راستش میخواهم برایت بگویم، هرکجا که می نشینم و هر چشم هایی را که میبینم از فصل و سرمایت، از سوز و برف ات می نالند. میدانم قلب ات را دستت گرفته ای و با التماس نگاه میکنی که من همینم که باید باشم! لطفا من را همین طور که هست دوست داشته باشید، من تورا جای تمام آنهایی که، سردی و بی حوصلگی هایت را به آغوش نکشیدند و چشم روی مهربانی ات را بستند، قَدر ات را میدانم و دوستت خواهم داشت... به همه ی روزهای سفید ات فکر میکنم تو چقدر خوب به ما زندگی مان جلا بخشیدی... تو همانی هستی که همیشه نشان میدهی، و آدم تکلیف دل و زندگی اش را با خودش می داند. بیخیالِ غر زدن های گاه و بی گاهِ مَردم. من هنوز به رسمِ بچگی هایم شب ها برف را از پنجره ی اتاقم تماشا میکنم و صبح های زود به شوق راه رفتن روی سپیدیِ شهرم، چشم هایم را محکم می بندم. تو زیباترین ماهِ زمستانی... و فصلِ تو یک رنگ تر و مهربان تر از هر فصلِ دیگری ست. @gitmit

آدم های متولد زمستان،آدم های عجیبی هستن آن ها ناخواسته وجودی سرد دارند اما مثل این می ماند یک روز صبح بیدار شوی و در حضور برف
آدم های متولد زمستان،آدم های عجیبی هستن آن ها ناخواسته وجودی سرد دارند اما مثل این می ماند یک روز صبح بیدار شوی و در حضور برف سنگین دیشب آفتابی در آسمان ببینی. آفتاب در تابستان چیز غیر ممکنی نیست اما آفتاب در اوج سرما و برف و بوران؛ عجیب آدم را دلگرم میکند. از همین رو آدم های زمستانی با محبت هایشان و لبخندهایشان مانند آفتابی در برف دلخوشی میدهند. آن ها آدم های عجیبی هستن در درون خود سرما دارند اما آفتابی هم دارند که برای هرکسی آن را نمی تابانند. @gitmit

آهنگ #جدید رضا صادقی تنهاترین @gitmit

آهنگ #جدید سینا درخشنده دلبر شیرین @gitmit