es
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Ir al canal en Telegram
3 499
Suscriptores
-324 horas
-107 días
-6630 días
Archivo de publicaciones

عشقم بخند تا یکم آروم بگیرم دیوونگی کن بزار واست بمیرم... #رمیکس @gitmit

آهنگ #جدید حمید هیراد گفتم بمان @gitmit

آهنگ #جدید میثم ابراهیمی روشن کن @gitmit

آهنگ #جدید علی لهراسبی قول میدم @gitmit

تا تو دستامو نگیری گم شدم پیدا نمیشه... @gitmit

. آبان مهربان خوش آمدی..! 🍁 نمیدانستم فلسفه آمدن اسم تو از پس مهر، یعنی آمیختن دو کلمه مهر و آبان... کلماتی که مهربان را میسازند... همان صفت شایسته تو، یعنی مهربانی که لیاقتش را داری. ببین با آمدنت حتی، بید مجنون در پاییز سبز میماند نیمکت های پارک خالی نمیمانند و زندگی من عاشقانه تر میشود... پس نرو ای رفیق، ای ماه مهربان من بمان...! @gitmit

آبان هم نیایی، پاییز را، دیگر دو قِران هم قبول ندارم، تو مهربان بودی... مگر میشود، نه با مهر بیایی نه آبان...!! @gitmit
آبان هم نیایی، پاییز را، دیگر دو قِران هم قبول ندارم، تو مهربان بودی... مگر میشود، نه با مهر بیایی نه آبان...!! @gitmit

پیش از تو زیبایی همیشه حد و مرزی داشت زیبایی تو مرزها را جا به جا کرده... #حجت_اشرف_زاده عاشق توام #کلیپ @gitmit

تو یادت نیست رفتی چشام شد خیس مونده هنوز قلبم، گیره دلت... @gitmit

. یک روز می فهمی که عاقبت، این تویی که برای خودت می مانی... و آدم ها هرچقدر هم عزیز و هرچقدر هم نزدیک، دنبالِ زندگی و آرزوهای خودشان می روند... روزی به خودت می آیی، روزی که تارهای سفید موهایت در نبرد تن به تن با تارهای سیاه، پیروز شده اند، و تو مانده ای و حسرتِ کارهایی که نکرده ای، لذتی که نبرده ای و زمانی که برای خودت نگذاشته ای...! تو مانده ای و آرزوهایی که برای رسیدنشان دیر است... روزی تو پیر خواهی شد و این برای دیگران بودن ها و خودت را فراموش کردن ها، حریفِ حسرت و بغض های شبانه ات نخواهند شد ! @gitmit

زندگی پراست از قضاوت‌های دیگران درباره‌ی ما... قضاوت‌هایی که گاهی اوقات بد و گاهی اوقات خوب است! باید یاد بگیریم که حال خوب خ
زندگی پراست از قضاوت‌های دیگران درباره‌ی ما... قضاوت‌هایی که گاهی اوقات بد و گاهی اوقات خوب است! باید یاد بگیریم که حال خوب خود را وابسته به نظر دیگران نکنیم وگرنه دیگر آرامشی در زندگی نداریم... @gitmit

پیش از تو زیبایی همیشه حد و مرزی داشت زیبایی تو مرزها را جا به جا کرده... @gitmit

. هر قدر سنم بیشتر می‌شود، کمتر به قضاوت مردم در مورد خودم اهمیت می‌دهم. برای همین هر چقدر پخته تر می‌شوم بیشتر از زندگی لذت می‌برم. حذف کردن آدم‌ها از زندگیم به این معنی نیست که از آن‌ها متنفرم... معنای ساده اش این است که برای خودم «احترام قائلم» هر کسی قرار نیست به هر قیمتی تا ابد با من بماند. لطف بسیار بزرگی در حق خودمان خواهیم کرد اگر کسانی که روحمان را مسموم می‌کنند را رها کنیم و به آرامش پناه ببریم... @gitmit