دلم می خواهد خودم را
از تنم در بیاورم
بشویَم، بچلانم
و رویِ طنابِ حیاطمان پهن کنم،
فردا بیایم و ببینم
که مرا باد با خود برده است...
#محمد_قاسملوی
@e_choes
جماعت درس خوانده باسواد آنقدر افراط ميكنند و گندش را بالا می آورند كه افتخار و شرف نابغه را لكه دار می كنند؛دقيقا به همان صورت كه ايمان به مقدسات به جهل و خرافه پرستی ابلهانه بدل می شود.
آرتور شوپنهاور
@e_choes
دل به زبان نمیرسد لب به فغان نمیرسد
کس به نشان نمیرسد تیر خطاست زندگی
بیدل ازین سراب وهم جام فریب خوردهای
تا به عدم نمیرسی دورنماست زندگی
@e_choes
روانشناسها اصطلاحی دارند به نام:
"Touch starved"
گرسنگی پوست یا عطش لمس.
آغوش امن، تسکین پریشانیها و اضطرابهاست.
دارویی آرامشبخش برای بشر مضطرب دیروز تا انسان افسردهی امروز.
تکه سنگ
@e_choes
خودم را در چنان تنهایی وحشتناکی میدیدم که به فکر خودکشی افتادم. چیزی که جلوم را گرفت این فکر بود که هیچکس، مطلقا هیچکس، از مرگم متاثر نخواهد شد و در مرگ خیلی تنهاتر از زندگی خواهم بود.
تهوع
#ژان_پل_سارتر
@e_choes