uk
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

Відкрити в Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

Показати більше
4 457
Підписники
+2824 години
+977 днів
+6830 день
Архів дописів
نمیدانم تا بحال چای به موقع نوشیده ای و یا خیر ؟ چای به موقع همان چایی ست که در اوج خستگی مینوشی اما نکته اش در این نیست نکته اصلی آن ست که این چایی نه آنقدر داغ ست که لبت را بسوزاند و نه آن قدر یخ کرده که طعم دهانت را گس کند. این چایی گرم ست و وقتی می‌نوشی اش گرمی اش عضلات بهم فشرده ی صورتت را به رها سازی خودشان مجبور می سازد . و گرمی مطبوعش تشنگی و خشکی کامت را از بین می برد . چای به موقع از آن لذت های کوچک زندگی ست که آدم با پناه گرفتن پشتش به مبارزه با سختی های بزرگ می رود . و راستی ،بعضی ها در زندگی چای به موقع اند نمی سوزانند یخ نمی زنند گرمند و مطبوع و برای ادامه دادن در شن زار زندگی به آنها نیاز داری . همین #عادله_زمانی @adelehx

شبیه گلهای چینی های گلسرخی مادر بزرگم اصیل بودی و زیبا کهنه نمی شدی تکراری هرگز ولی اگر از دست سر میخوردی میشکستی و هزار تکه می شدی. چقدر در جهان باید دنبال چینی گلسرخی اصیل گشت و نگذاشت که از دست در برود و با خاک یکی شود؟ #عادله_زمانی @adelehz

شاید یک روز ،دوباره ذوق خیلی چیزها مثل برگزاری شب یلدا و مناسبت ها به دل خیلی هامون برگشت ولی حالا ؟ فکر نکنم ... بهرحال آرزو میکنم زمستون تون قشنگتر از پاییز تون بگذره یلدا مبارک @adelehz

البته این نظر شخصیه منه ،در برخورد با آدم‌های بی شعور زندگیتون اصلا از سعه صدر و تواضع استفاده نکنید. در برابر آدم بی شعور که به خودش اجازه میده به خاطر چیزهایی که بهش مربوط نیست مسخره تون بکنه،بی ادب و قلدر باشید . از به رخ کشیدن ضعف خودش نترسید و یه جوری جوابشو بدین که دوباره نخواد بیاد طرف تون کسی که تا مثلا سی سالگی شعور برقراری ارتباط محترمانه با بقیه رو پیدا نکرده تا آخر عمرش هم تغییر نخواهد کرد . پس با قطع ارتباط باهاش چیزی و از دست نمیدین #عادله_زمانی @adelehz

جدی آدم همین اندازه بی شعور وجود داره؟

Repost from کاف
دیگه باید چند ساله بشم که وقتی لکنت میکنم طرف مقابل نخنده و ادام رو درنیاره؟ ۳۸ سالم شد. بابا این مسخره کردن لکنت طرف مقابل نه بامزست نه جنبه فان داره بذارین کنار این کارو. فرد دارای لکنت با این کار شما دچار فروپاشی روانی میشه. 💬پشه خسته ClovE @Kafiha

بخش بزرگی از من در حال عبور از،سال‌های از دست رفته و پیوند به منِ جدیدم ست . نمیدانم از این بی حسی به هر آنچه روزگاری بخش مهمی از زندگی من بوده است و امروز به پررنگی دیروز نیست،باید بترسم یا خوشحال باشم؟ آیا منِ امروزم که به ساحلی جدید رسیده است از فکر کردن به هرآنچه در دریا و ساحلهای قبلی دیده بود،خسته شده است؟ #عادله_زمانی @adelehz

گاهی لازم است ادم برود بنشیند روبروی یک آینه ،چشم در چشم خودش و شروع کند به اعتراف کردن ... گاهی لازم است آدمیزاد عمیقا اعتراف کند.. اعتراف کند که کسی را به اشتباه دوست داشته است و یا حتی اعتراف کند که دوست نداشتن یک فرد در زندگیش اشتباه بوده است..اعتراف کند که گاهی با کسی بی دلیل کج خلقی کرده وقتی دلش از جای دیگری پربوده است .. اعتراف کند که گاهی دلش برای کسی تنگ نشده و گاهی عجیب خودخواه بوده است ادمیزاد اگر اعتراف نکند سبک نمی شود ..این البته باان اعتراف پشت پرده کلیساها فرق دارد ..این به قصد بخشیده شدن و یا سبک شدن از بارگناه نیست .این بدان جهت است که ادمیزاد بفهمد که کیست .که چه کارهایی ازاوبرمی اید که بداند کجای کارش می لنگد ..با اعتراف کردن بارگناه کم نمی شود اما اگر ادمی چشم درچشم خودش فقط ازخودش خجالت بکشد ان وقت شاید دیگر آن خبط را نکند ..و خوب انجام ندادن دوباره اشتباه سودش بیشتر ازیک اعتراف کوچک است .. خلاصه کلام که ادمیزاده لازم است گهگداری خودش را ببرد به دادگاه خودش برای خودش اعتراف کند وچشم درچشم خودش ،حکم مجازات صادر کند ... شاید این گونه بهترباشد تا قبل ازآنکه دیگران در دادگاهی دیگر مجازاتمان کنند. #عادله_زمانی @adelehz

کافیه این و باباها ببینن😅

از خویش گریزانم و سوی تو شتابان با این همه راهی به وصال تو ندارم! محمدرضا شفیعی‌کدکنی 🌱 @adelehz

هرگاه که خاموشی بر تو غلبه کرد خودت را به نور بسپار آنان که سپردگان دست نورند چه خوشبختند... #عادله_زمانی @adelehz
هرگاه که خاموشی بر تو غلبه کرد خودت را به نور بسپار آنان که سپردگان دست نورند چه خوشبختند... #عادله_زمانی @adelehz

مسجد نصیرالملک شیراز ست گمان می‌کنم در یک سپیده دم که هنوز خورشید بساطش را پهنِ شهر نکرده یا یک دم‌دمای غروب که صدای اذان با
مسجد نصیرالملک شیراز ست گمان می‌کنم در یک سپیده دم که هنوز خورشید بساطش را پهنِ شهر نکرده یا یک دم‌دمای غروب که صدای اذان با باد توی کوچه ها پیچیده ،باشد . گفتم صدای اذان نمیدانی این صدای اذان که دم دمای غروب میپیچد توی کوچه ها چه بر سر حال من می آورد. دلم‌ميخواهد کنار پنجره ای باز بنشینم چشمانم را ببندم و فقط گوش بدهم. انگار که بخواهم کوله بار خستگی روز را بگذارم روی زمین و یکی در گوشم بگوید من هستم تو برو استراحت کن . حالا این عکس مرا به چنین حالی دعوت میکند . چنین آرامش و اطمینانی از آنکه کسی اینجا مواظب همه چیز هست، پس من می روم کمی استراحت کنم. #عادله_زمانی @adelehz

photo content

رقابت تنگاتنگی در پسندیدن و نپسندیدن ویدیو دارید دوستان😁

Omid - Baran امید ـ باران(MP3_320K).mp314.88 MB

دوست داشتن بعضی آدمها از کار تو معدن سخت تره ! #عادله_زمانی @adelehz

اجازه دهید احساسات تان رها شود،هرچند که از آنها لذت نبرید .این بشما کمک می کند خودتان را با صفحات سیاه و سفید و نیمه های تاری
اجازه دهید احساسات تان رها شود،هرچند که از آنها لذت نبرید .این بشما کمک می کند خودتان را با صفحات سیاه و سفید و نیمه های تاریک،روشن بپذیرید. پذیرش اینکه من همیشه آدم خوبی نیستم اما آنقدر خودم را دوست دارم که به خودم پناه و فضا میدهم . #عادله_زمانی @adelehz

دارایی ما خانه های لوکس نیست . دارایی ما آنهایی هستند که عزیز قلبشان هستیم که چه در کلبه چه در کاخ شاهانه شان باز به ما فکر می کنند . #عادله_زمانی @adelehz