uk
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Відкрити в Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Показати більше
7 153
Підписники
-724 години
-957 днів
-55330 день
Архів дописів
TON $7.45 🚀

TON $7.35 🚀

ویدیو یوتیوب در مورد تون کوین https://www.youtube.com/@Ehsan_ton کانال جدید

Голосове повідомлення01:23

توی این مرحله میشه گفت تازه آی کیو ملت افتاده که تون هست. از اینجا به بعد یکم دقت میخواد بازار. مرحله بعدی اینه که حجم معاملات زیاد میشه به واسطه لیست شدن به صرافیا و بازی پول شروع میشه. تون خیلی عمدا رشدشو کند کرده

هنوز به سود بیت کوین نرسیده. به ۷.۲ دلار برسه٬ تازه معادل بیت کوین سود داده. از اونجا به بعدش رو میشه سود تون در نظر گرفت. هر
هنوز به سود بیت کوین نرسیده. به ۷.۲ دلار برسه٬ تازه معادل بیت کوین سود داده. از اونجا به بعدش رو میشه سود تون در نظر گرفت. هر اصلاح فرصت خریده Not Financial Advice

79 تاتون تلگرام پریمیوم دارید پولدارا 😃 بوست کنید بیایم بالا https://t.me/ehsan_ton?boost
79 تاتون تلگرام پریمیوم دارید پولدارا 😃 بوست کنید بیایم بالا https://t.me/ehsan_ton?boost

الان قیمت نات کوین شده 13 تون. تقریبا 2 برابر شده و هنوز بازار رشد نکرده و این Presale حساب میشه : - )

در مورد مدرسه تست نفوذ و کانال و خودم

نکته بعدی اینکه قیمت جفت ارز تون / بیت کوین هنوز به نسبت 2 سال پیش ضرر ده هست! یعنی شما بیت کوین میخریدید 2 سال پیش، بیشتر از تون سود میکردید و هنوز اصلا سود این پروژه شروع نشده. بخونید در موردش چیزی از دست نمیدید ton.org

توی بایننس که توی مارکت اسپات اش لیست نیست. توی کوینکس و بینگ اکس هم که برداشت بسته شده حدود دقیقا 1 ماهه. قبل از اینکه رشد فعلیش شروع بشه. 20 ام که همزمان با هاوینگ بیت کوین پاول میخواد بره بعد 10 سال اولین سخنرانی اشو بکنه و هایپ شدید تر خواهد شد

یه آدم Average که یوزر تلگرام نیست و درگیر نبوده با این پروژه الان بخواد تون بخره هیچ آپشنی نداره و مخش نمیکشه که بخواد ادامه بده. یکی از این سرمایه گذارا که سخنرانی داشت تو ایونت دیروز توی هنگ کنگ میگفت که الان قیمت تون 5 دلاره فکر میکنید زیاده و جاموندید اما فکر میکنید ما چند خریدیم؟ 2 خریدیم. فرق زیادی بین ما وجود نداره و ما خودمونو با اتریوم مقایسه نمیکنیم و خودمونو با ویچت مقایسه میکنیم. هایپ تون کوین و نات کوین به نظر من هنوز شروع نشده و اکثرا هم میگن بول ران 6 تا 1 سال ادامه داره. اکوسیستم تون، اومده که توی 2-3 سال آینده خیلی کارا بزرگی بکنه و کلا یه دوران جدیدی رو توی وب 3 رقم بزنه. Stay Tuned

ایلان ماسک از وقتی اومده توییتر گفته چرا ما پول پیامکارو بدیم. مشتریا خودشون پیامک بدن که تایید بشن :))
ایلان ماسک از وقتی اومده توییتر گفته چرا ما پول پیامکارو بدیم. مشتریا خودشون پیامک بدن که تایید بشن :))

تون و نات کوین و سایر پروژه های مربوطه هنوز شروع نشدن و تو مسیر ICO ان

بازی جدید مثل نات کوین و پر معنا تر از نات کوین 😂

https://t.me/fanzeebattlesbot?start=referral_126D87E647704BF3 Join the Battles and get an extra 100 FNZ using my referral link

با این وضعیت آمار دیفیس ها که از سایت zone-h قابل مشاهده هست و همانطور که قابل حدس بود قضیه دیفیس دیگه دموده شده و همین روزا
با این وضعیت آمار دیفیس ها که از سایت zone-h قابل مشاهده هست و همانطور که قابل حدس بود قضیه دیفیس دیگه دموده شده و همین روزا این وبسایتم خدافظی خواهد کرد.

این برادر Terminatior ایرونی حدود 11 سال پیش اولین وب سایت من رو هک کرد 😂😂 هیچ چیزی از اون دوران ندارم غیر از یه Mirror سای
این برادر Terminatior ایرونی حدود 11 سال پیش اولین وب سایت من رو هک کرد 😂😂 هیچ چیزی از اون دوران ندارم غیر از یه Mirror سایت zone-h! حتی القاب اون دوران هم یادم رفته. Mirror هایی که Web.archive داره هم خوب کار نمیکنه. همینجوری سریع عمر آدم میگذرد.

باورم نمیشه zone-h.org هنوز هست!!!!!!!!!!!!

💵 توی قسمت Earn تسک هارو انجام بدید. راحته کاری نداره و وریفیکیشن درست حسابی ام نداره. خیلی راحت 300-400 کی میتونید بگیرید.