از نگاه احسان
الذهاب إلى القناة على Telegram
از چیزایی میگم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton
إظهار المزيد7 153
المشتركون
-724 ساعات
-957 أيام
-55330 أيام
أرشيف المشاركات
7 153
توی این مرحله میشه گفت تازه آی کیو ملت افتاده که تون هست. از اینجا به بعد یکم دقت میخواد بازار. مرحله بعدی اینه که حجم معاملات زیاد میشه به واسطه لیست شدن به صرافیا و بازی پول شروع میشه.
تون خیلی عمدا رشدشو کند کرده
7 153
هنوز به سود بیت کوین نرسیده. به ۷.۲ دلار برسه٬ تازه معادل بیت کوین سود داده. از اونجا به بعدش رو میشه سود تون در نظر گرفت.
هر اصلاح فرصت خریده
Not Financial Advice
7 153
الان قیمت نات کوین شده 13 تون. تقریبا 2 برابر شده و هنوز بازار رشد نکرده و این Presale حساب میشه : - )
7 153
نکته بعدی اینکه قیمت جفت ارز تون / بیت کوین هنوز به نسبت 2 سال پیش ضرر ده هست! یعنی شما بیت کوین میخریدید 2 سال پیش، بیشتر از تون سود میکردید و هنوز اصلا سود این پروژه شروع نشده.
بخونید در موردش چیزی از دست نمیدید ton.org
7 153
توی بایننس که توی مارکت اسپات اش لیست نیست. توی کوینکس و بینگ اکس هم که برداشت بسته شده حدود دقیقا 1 ماهه. قبل از اینکه رشد فعلیش شروع بشه. 20 ام که همزمان با هاوینگ بیت کوین پاول میخواد بره بعد 10 سال اولین سخنرانی اشو بکنه و هایپ شدید تر خواهد شد
7 153
یه آدم Average که یوزر تلگرام نیست و درگیر نبوده با این پروژه الان بخواد تون بخره هیچ آپشنی نداره و مخش نمیکشه که بخواد ادامه بده. یکی از این سرمایه گذارا که سخنرانی داشت تو ایونت دیروز توی هنگ کنگ میگفت که الان قیمت تون 5 دلاره فکر میکنید زیاده و جاموندید اما فکر میکنید ما چند خریدیم؟ 2 خریدیم. فرق زیادی بین ما وجود نداره و ما خودمونو با اتریوم مقایسه نمیکنیم و خودمونو با ویچت مقایسه میکنیم.
هایپ تون کوین و نات کوین به نظر من هنوز شروع نشده و اکثرا هم میگن بول ران 6 تا 1 سال ادامه داره. اکوسیستم تون، اومده که توی 2-3 سال آینده خیلی کارا بزرگی بکنه و کلا یه دوران جدیدی رو توی وب 3 رقم بزنه.
Stay Tuned
7 153
ایلان ماسک از وقتی اومده توییتر گفته چرا ما پول پیامکارو بدیم. مشتریا خودشون پیامک بدن که تایید بشن :))
7 153
https://t.me/fanzeebattlesbot?start=referral_126D87E647704BF3
Join the Battles and get an extra 100 FNZ using my referral link
7 153
با این وضعیت آمار دیفیس ها که از سایت zone-h قابل مشاهده هست و همانطور که قابل حدس بود قضیه دیفیس دیگه دموده شده و همین روزا این وبسایتم خدافظی خواهد کرد.
7 153
این برادر Terminatior ایرونی حدود 11 سال پیش اولین وب سایت من رو هک کرد 😂😂 هیچ چیزی از اون دوران ندارم غیر از یه Mirror سایت zone-h!
حتی القاب اون دوران هم یادم رفته. Mirror هایی که Web.archive داره هم خوب کار نمیکنه. همینجوری سریع عمر آدم میگذرد.
7 153
💵 توی قسمت Earn تسک هارو انجام بدید. راحته کاری نداره و وریفیکیشن درست حسابی ام نداره. خیلی راحت 300-400 کی میتونید بگیرید.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
