uk
Feedback
مجله روانشناسی و شعر

مجله روانشناسی و شعر

Відкрити в Telegram

در اینستاگرم با ایدی dr_ali_darbani با ما همراه باشید همچنین جهت ارتباط با ادمین @Dr_ali_darbani و برای دریافت وقت مشاوره با تلفن ۰۹۱۲۵۷۵۷۹۱۰ ۰۹۳۷۱۰۶۲۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.

Показати більше
1 894
Підписники
+124 години
-47 днів
Немає даних30 день
Архів дописів
“اشکال نداره ،تجربه شد”هام داره میره برا جلد چهارم.

یادداشتی به خودم: در سفر بعدی به قله حماقت، یادم باشد سلفی بگیرم.

دخترا روزی ۵۰ بار کِش موهاشونو گم میکنن ، ولی یادشونه ۵ ماه پیش ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه بهشون چی گفتی!

• هم خودتون چهارچوب داشته باشين و هم با آدمایی بپرید که چهارچوب و خط قرمز دارن آدم بی در و پیکر خیلی خطرناکه‌!

نزدیکم به تو مثل اسفند به فروردین؛ دوری از من مثل فروردین تا اسفند:) @alidarbani

ماه باشد شاهد من ، که هیچ شبی را بی یاد تو صبح نکردم .. @alidarbani

ماه گرفتگی فقط وقتی که موهاتو میریزی رو صورتت @alidarbani

خواب‌ هایم بوی تن تورا می‌دهند؛ نکند آن دورتر ها، نیمه شب در آغوشم می‌گیری؟ @alidarbani

تو اينجا بودن خودش لانگ ديستنسه، همه چى ازت دوره؛ عشق، پول، آرزوهات، آرامش، رفاه. -افکار . . . .

ای کاش کسی باشد و کابوس که دیدی در گوشِ تو آرام بگوید :خبری نیست .. @alidarbani

هیچ چیز قوی‌تر از صبر و زمان نیست؛ و همه چیز برای کسی که می‌داند چگونه صبر کند به موقع اتفاق می‌افتد. 📕 #جنگ_و_صلح ✍ #لئو_تولستوی @alidarbani

‌‌نام حافظ رقم نیک پذیرفت ولی پیش رندان رقم سود و زیان این‌همه نیست @alidarbani

4_5765037006878940888.m4a4.18 MB

‏این دکمه uninstall ایرانی بودن کجاست‌؟

ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﮐﺎﺵ ﺳﺮﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻔﺘﻪﺍﯼ ﺩﺭ ﮔﻨﺠﻪ‌ﺍﯼ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ ﻭ ﻗﻔﻞ ﮐﻨﻢ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﻳﮑﯽ ﻳﮏ ﮔﻨﺠﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪﻫﺎﻳﻢ ﺟﺎﯼ ﺳﺮﻡ ﭼﻨﺎﺭﯼ ﺑﮑﺎﺭﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻔﺘﻪﺍﯼ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﻪﺍﺵ ﺁﺭﺍﻡ ﮔﻴﺮﻡ. 📙تو را دوست دارم چون نان و نمک #ناظم_حکمت @alidarbani

دختر همسایه: من از گلدون‌های شما خوشم میاد سرپیکو: گلدون‌های منو دوس داری؟ دختر همسایه: خب آره گلدوناتو دوس دارم سرپیکو: میدونی در این باره چی میگن؟ دختر همسایه: نه، چی میگن؟ سرپیکو: اگه زنی گلدون‌های مردی رو دوس داشته باشه، حتما خودشم دوس داره...! 🎥 Serpico @alidarbani

اگه طوری زندگی میکنی که آدما بعد از معاشرت با تو حس کنن هنوز هم انسان خوب و قابل اعتماد تو این دنیا وجود داره تو یک آدم حسابی هستی … @alidarbani

دوست تو کسی‌ است که دشمنانش با تو یکی باشد ...

photo content

«درونِ سینه‌ام دریایِ طوفانی‌ست پنهان»