مجله روانشناسی و شعر
Відкрити в Telegram
در اینستاگرم با ایدی dr_ali_darbani با ما همراه باشید همچنین جهت ارتباط با ادمین @Dr_ali_darbani و برای دریافت وقت مشاوره با تلفن ۰۹۱۲۵۷۵۷۹۱۰ ۰۹۳۷۱۰۶۲۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.
Показати більше1 894
Підписники
+124 години
-47 днів
Немає даних30 день
Архів дописів
1 894
بخشِ زيادی از زندگیات را صرف اين ميكنی كه ديگران دربارهات چه فكر ميكنند
سپس پی ميبری شايد يكی از مهمترين بخشهای زندگی اين است كه به حرفِ آدمها اهميت ندهی...!
@alidarbani
1 894
من هالووین رو دوست دارم !
اون تنها زمانی در ساله که همه ماسک به چهره میگذارن نه فقط من !
مردم فکر میکنن که تظاهر به هیولا بودن لذت بخشه اما من،
در تمام عمرم تظاهر کرده ام که هیولا نیستم...
🎥 Dexter
@alidarbani
1 894
تو میشی فاحشه٫
بچه میشه حرومزاده
ولی هیچ اسمی برا مردی که ترکت کرده وجود نداره
#پیکی_بلایندرز
@alidarbani
1 894
تو این چهل و چند سال یک چیز رو از زندگی فهمیدم
تنت فقط سالم باشه
باقیش میگذره و میشه تغییرش داد تا حدی ....
@alidarbani
1 894
زندگی تعداد نفسهایی که میکشی نیست.
زندگی لحظه هاییه که نفس، تو سینهات حبس میشه!
🎥 Hitch
alidarbani
1 894
جان پاپاس (آلپاچینو): اهمیت یک مرد از دشمنانش معلوم میشه نه از دوستانش...!
🎥 City Hall
@alidarbani
1 894
چرا زنهای باهوش، مستقل و بااستعداد بیشتر از بقیه سینگل میمونن؟
شاید چون معیارهاشون بالاتره؟
یا شاید چون هنوز هیچکس نتونسته عمق فکر و شخصیتشون رو درک کنه؟
جردن پیترسون میگه:9
“هر چقدر انسان پیچیدهتر باشه، ساختن رابطه باهاش سختتره… اما اگر این رابطه ساخته بشه، عمیقترین شکل از عشق رو میسازه.”
در دنیایی که رابطهها سطحی شدن، زن یا مرد بودن کافی نیست…
باید آگاه بود.
باید روان خودتو بشناسی، قبل از اینکه بخوای وارد روان یکی دیگه بشی.
@alidarbani
1 894
در دنیا چیزی سادهتر و آسانتر از بد بودن نیست،
اما آدمهای خوب همیشه سختی بیشتری میکشند،
چون در جنگی نابرابر با دنیا ایستادهاند.
#کامو
@alidarbani
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
