﮼طُقوس،الجَنوب.
Відкрити в Telegram
- أحيانًا، الغروب ليس نهاية النهار، بل دعوة لتوديع ما أثقل القلب، والاستعداد لنهارٍ جديد بروحٍ أخف.
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
369
Підписники
-324 години
-17 днів
-130 день
Архів дописів
Repost from ﮼حمِيَد،الحمِࢪي .
انا نشوف من اقسى التجارب لي مُمكن تمر ع شخص هوا انه يمنع نفسه من التوصل معا الشخص لي كان يحبه أنك تكون مليان كلام بس مشعارف كيف تبي تحكيه بالذات كان الشخص هذا هوا نفسه اللي تعودت تحكيله كلشي وتقوله في أبسط التفصيل بدون متردد مكنش يمشي يومك الابيه معا بعضكم على حلوه قبل المرا وفجاءه يختفي من حياتك وتختفي ضحكتك وبسمتك وشغفك اتجه اي شي فترا من اصعب الفترات لي مُمكن تمر ع شخص .
Repost from - رُوفِي 🇵🇸.
- سأبقَى دائِمًا ذَاك الحُلم الذِي يصعُب عليكُم تفسيرُه، وتعجزُونَ عَن تحقيقِه.
Repost from أُفُقُ الطُّمَأْنِينَة
لما رجعت لنفسي عرفت إيه معنى الإنسان يكون مكتفي بنفسه ومش همه مين دخل حياته أو خرج منها. عرفت معنى راحة البال، وعرفت معنى القرب من ربنا والتعلق بيه وحده. وحرفيًا حبيت شخصيتي الجديدة اللي كنت بدور عليها بقالي شهور، والحمد لله لقيتها. اكتشفت إن السعادة مش في وجود ناس كتير حوالينا، السعادة الحقيقية إن يكون حواليك ناس قليله بس وافيين كويسين وبيتمنولك الخير وانك تكون متصالح مع نفسك، راضي عن حياتك، وقلبك متعلق بربنا قبل أي حد. لما الواحد يبطل يركز مع الناس ويركز في نفسه وأهدافه، بيلاقي راحة كان فاكر إنه مستحيل يوصلها.
بس برضو الحمد لله على كل مرحلة عدت، وعلى كل درس اتعلمته، لان لولاهم مكنتش هبقي النسخة الجديدة دي اللي أقوى، وأهدى، وأقرب لربنا من أي وقت فات..
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
