ar
Feedback
﮼طُقوس،الجَنوب.

﮼طُقوس،الجَنوب.

الذهاب إلى القناة على Telegram

- أحيانًا، الغروب ليس نهاية النهار، بل دعوة لتوديع ما أثقل القلب، والاستعداد لنهارٍ جديد بروحٍ أخف.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
369
المشتركون
-324 ساعات
-17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
الخياطة و الكروشيه

حاجات ماما حريصة انه احني نتعلموها اني واختي

لهذا شنطة كويس

لانه نكره الشتي مستحيل نديرله شيء زي قبعة او قلافز مثلا

محلاه مندير شنطة ممكن

واضح انه اللون ازرق وتدرجاته الى الابيض

خديت كبة فيها تدرج للون واحد

يعني بدل ما ناخد اكثر من لون

خديتت لانا بلون مختلط

مشيت لي محل الكروشيه امبكري مع ماما

و ها انا مجدداً و مجدداً

Repost from N/a
تَبادل اشتِرَاك|| @sillax07 *قَنوات مُحافظة فَقط * https://t.me/sillax07eh

-اللهمَّ هوّن علينا ثِقل هذه الأيام...

انا نشوف من اقسى التجارب لي مُمكن تمر ع شخص هوا انه يمنع نفسه من التوصل معا الشخص لي كان يحبه أنك تكون مليان كلام بس مشعارف كيف تبي تحكيه بالذات كان الشخص هذا هوا نفسه اللي تعودت تحكيله كلشي وتقوله في أبسط التفصيل بدون متردد مكنش يمشي يومك الابيه معا بعضكم على حلوه قبل المرا وفجاءه يختفي من حياتك وتختفي ضحكتك وبسمتك وشغفك اتجه اي شي فترا من اصعب الفترات لي مُمكن تمر ع شخص .

Repost from 𝟭𝟭:𝟮𝟮
🎀:
🎀:

🎀:

- سأبقَى دائِمًا ذَاك الحُلم الذِي يصعُب عليكُم تفسيرُه، وتعجزُونَ عَن تحقيقِه.

بعض الناس ودك غير تسألهم اي حيوان قدوتك فالحياه .

لما رجعت لنفسي عرفت إيه معنى الإنسان يكون مكتفي بنفسه ومش همه مين دخل حياته أو خرج منها. عرفت معنى راحة البال، وعرفت معنى القرب من ربنا والتعلق بيه وحده. وحرفيًا حبيت شخصيتي الجديدة اللي كنت بدور عليها بقالي شهور، والحمد لله لقيتها. اكتشفت إن السعادة مش في وجود ناس كتير حوالينا، السعادة الحقيقية إن يكون حواليك ناس قليله بس وافيين كويسين وبيتمنولك الخير وانك تكون متصالح مع نفسك، راضي عن حياتك، وقلبك متعلق بربنا قبل أي حد. لما الواحد يبطل يركز مع الناس ويركز في نفسه وأهدافه، بيلاقي راحة كان فاكر إنه مستحيل يوصلها. بس برضو الحمد لله على كل مرحلة عدت، وعلى كل درس اتعلمته، لان لولاهم مكنتش هبقي النسخة الجديدة دي اللي أقوى، وأهدى، وأقرب لربنا من أي وقت فات..