uk
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

Відкрити в Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
293
Підписники
+124 години
-77 днів
-4830 день
Архів дописів
شوف حجة و ادخل كلمني بيها عشان انت وحشتني😠🫵🏻

sticker.webp0.01 KB

- عارف اي الحاجة اللي كانت مخوفاني منك وكنت مترددة اقولهالك؟! انا شكلي هحبك.
ــ آسف على الإزعاج 2008 .

يا بخت أي حد بيشوف شخصه المفضل بشكل روتيني حتي لو مرة في الأسبوع ، يعني اعتقد مفيش احلي من انك تركز في ملامح شخصك المفضل و صو
يا بخت أي حد بيشوف شخصه المفضل بشكل روتيني حتي لو مرة في الأسبوع ، يعني اعتقد مفيش احلي من انك تركز في ملامح شخصك المفضل و صوته و طريقة كلامه و الصراحة دي حاجة ماتتعوضش🤎

لي سايبني اعيش لوحدي قولي راضي ازاي ببعدي..

وازاي عليك قلبي يهوون!!!!

كنت عمري بس ليك انا كنت فتره

sticker.webp0.01 KB

أهجري كُل الأماكن وأسكنيني .

وهفضل احبك طول العمر حتى لو اوهم نفسي بنسيانك🩶

sticker.webp0.01 KB

عمري ما اتصورت إني هيجيلي يوم وافكر بالشكل دا.. بس أنا حقيقي بتيجي عليا أوقات بفتقد فيها الرقابة في حياتي، وأحيانا في عز مانا مشغول تفكير في مسؤولياتي ببص لأفراد العيلة كدة واتسائل: هو ماحدش بيحاسبني ليه، ويشوفني خلصت إيه ومخلصتش إيه؟! لحد مابوصل للدقيقة اللي بدرك فيها إني تخطيت مرحلة الحساب، وإني مني لنفسي.. كارثة إن الإنسان يتساب منه لنفسه والله!

sticker.webp0.01 KB

لا عتاب هيشفي جراح ولا هيجيب الي راح

sticker.webp0.01 KB

ما أحتاج أناديه .. هو دايمًا مُنتبه لي ♡")
ما أحتاج أناديه .. هو دايمًا مُنتبه لي ♡")

sticker.webp0.01 KB

كان خِتامُها موجِعاً لا مِسكاً كما يُقال .

‏عمري ما ندمت ع انتهاء الود بيني وبين حد كان قريب مني لسببين : أولاً لأنهم خسروا حد كان بيحبهم بجد كان صادق في كل كلمه وكل مشاعره ثانيًا انهم هيعيشوا مع نفسهم والناس الي شبههم وربنا يعينهم على بعض .

sticker.webp0.01 KB