𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶
Открыть в Telegram
عندي مشاعر وبدفنها.
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
293
Подписчики
+124 часа
-77 дней
-4830 день
Архив постов
- عارف اي الحاجة اللي كانت مخوفاني منك وكنت مترددة اقولهالك؟!
انا شكلي هحبك.
ــ آسف على الإزعاج 2008 .
يا بخت أي حد بيشوف شخصه المفضل بشكل روتيني حتي لو مرة في الأسبوع ، يعني اعتقد مفيش احلي من انك تركز في ملامح شخصك المفضل و صوته و طريقة كلامه و الصراحة دي حاجة ماتتعوضش🤎
عمري ما اتصورت إني هيجيلي يوم وافكر بالشكل دا.. بس أنا حقيقي بتيجي عليا أوقات بفتقد فيها الرقابة في حياتي، وأحيانا في عز مانا مشغول تفكير في مسؤولياتي ببص لأفراد العيلة كدة واتسائل: هو ماحدش بيحاسبني ليه، ويشوفني خلصت إيه ومخلصتش إيه؟!
لحد مابوصل للدقيقة اللي بدرك فيها إني تخطيت مرحلة الحساب، وإني مني لنفسي.. كارثة إن الإنسان يتساب منه لنفسه والله!
عمري ما ندمت ع انتهاء الود بيني
وبين حد كان قريب مني لسببين :
أولاً لأنهم خسروا حد كان بيحبهم بجد
كان صادق في كل كلمه وكل مشاعره
ثانيًا انهم هيعيشوا مع نفسهم والناس
الي شبههم وربنا يعينهم على بعض .
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
