uk
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

Відкрити в Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
294
Підписники
-224 години
-57 днів
-4930 день
Архів дописів
sticker.webp0.00 KB

عمار حسني : مش عارف احبك ولا اسيبك شوفتي ازاي بقيت ف ورطة.

sticker.webp0.00 KB

ــ ⁠أم كلثوم فى الاغنيه كانت بتقوله "صعبان عليا جفاك بعد اللى شوفته فى حبك.. مش قادر انسى رضاك ايام ودادك وقربك" ــ وبكل الحزن والأسى وقله الحيله اللي في الدنيا تكمل "لكن اعمل ايه وانا قلبي لسه صعبان عليه؟ صعبان عليه انه اتمنى جنة قربك ونال مراده واتهنى بنعيم حبك، ورجعت تسقيه من صدك كاس الهجران، وتفوت عليه أيام بُعدك سُهد وحرمان" ــ وتختمها بحسره وهي بتقول "لقيت روحي في عز جفاك بفكر فيك وانا ناسي".

sticker.webp0.00 KB

يارب وكلتك أمري فدُلنَي  .

كُنت بتكلم مع واحده صاحبتي فلقيتها بتقولي "عارفه أنا معنديش مانع والله إني أتألم أنا عارفه إنها دنيا ودي دار ابتلاء، أنا بس مُشكلتي إنها دايمًا بتيجي في الوقت ال مستنيه فيه إن يتطبطب عليا وتلسعني. بالحرف والله"))

sticker.webp0.16 KB

صباحُ الخير لمزاجِها المُكتئب، وطقسها الخريفي، وضحكتها الصامتة.

صباح الخير لعينيهَا اللامعة وضحّكتها ثُم صباح الخير للعالم.

sticker.webp0.00 KB

‏ولولا أنّك الوصول.. ما تحمّلتُ قَسوةَ الرحلة. الله يَجمع كُلَّ حبيبٍ بحبيبه.
‏ولولا أنّك الوصول.. ما تحمّلتُ قَسوةَ الرحلة. الله يَجمع كُلَّ حبيبٍ بحبيبه.

sticker.webp0.00 KB

هي فقط ولو بعد الف سنة
هي فقط ولو بعد الف سنة

sticker.webp0.00 KB

-  متغيبش عني ، وخلي قلبك لو ناديته يجيني تاني ، ده إحنا إللي بينا الحب كله ، وعمري مر معاك ثواني ٫  ♥ >>> .

sticker.webp0.00 KB

_أي كتابٍ تقرأ؟ _ عينيكِ !
_أي كتابٍ تقرأ؟ _ عينيكِ !

وإن اتصلتَ بي في الخامسة فجراً حزيناً لدرجة أنكَ لا تستطيع أن تقول أهلاً سأستمع لصمتكَ حتى تغفو أعدك ♡.

وحين أثقلني المرض، ما سكن قلبي إلا بها، كأن الشفاء يسكن عينيها، وكأنها دوائي الوحيد🤎."