𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶
الذهاب إلى القناة على Telegram
عندي مشاعر وبدفنها.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
294
المشتركون
-224 ساعات
-57 أيام
-4930 أيام
أرشيف المشاركات
ــ أم كلثوم فى الاغنيه كانت بتقوله
"صعبان عليا جفاك بعد اللى شوفته فى حبك.. مش قادر انسى رضاك ايام ودادك وقربك"
ــ وبكل الحزن والأسى وقله الحيله اللي في الدنيا تكمل
"لكن اعمل ايه وانا قلبي لسه صعبان عليه؟ صعبان عليه انه اتمنى جنة قربك ونال مراده واتهنى بنعيم حبك، ورجعت تسقيه من صدك كاس الهجران، وتفوت عليه أيام بُعدك سُهد وحرمان"
ــ وتختمها بحسره وهي بتقول
"لقيت روحي في عز جفاك بفكر فيك وانا ناسي".
كُنت بتكلم مع واحده صاحبتي فلقيتها بتقولي "عارفه أنا معنديش مانع والله إني أتألم أنا عارفه إنها دنيا ودي دار ابتلاء، أنا بس مُشكلتي إنها دايمًا بتيجي في الوقت ال مستنيه فيه إن يتطبطب عليا وتلسعني.
بالحرف والله"))
- متغيبش عني ، وخلي قلبك لو ناديته يجيني تاني ، ده إحنا إللي بينا الحب كله ، وعمري مر معاك ثواني ٫ ♥ >>> .
وإن اتصلتَ بي في الخامسة فجراً
حزيناً لدرجة أنكَ لا تستطيع أن تقول أهلاً
سأستمع لصمتكَ حتى تغفو
أعدك ♡.
وحين أثقلني المرض، ما سكن قلبي إلا بها، كأن الشفاء يسكن عينيها، وكأنها دوائي الوحيد🤎."
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
