uk
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑

𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑

Відкрити в Telegram

فإن كانت الدنيا سفرًا، فالآخرة هي 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐩 𝐂𝐡𝐚𝐭 𝐁𝐨𝐭 : @aburahma_808201bot

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
1 737
Підписники
+8624 години
+1 4427 днів
+1 44230 день
Архів дописів
وقلبًا صادقًا يُرافقك ، فتأمَن 🤍.
وقلبًا صادقًا يُرافقك ، فتأمَن 🤍.

وقلبي منذ أن أحبك، في غمرة عِيدٍ لا ينتهي💕.
وقلبي منذ أن أحبك، في غمرة عِيدٍ لا ينتهي💕.

نَسيرُ مَعًا آنسُ بِك ، وتأنَس بِي ᥫ᭡."!
نَسيرُ مَعًا آنسُ بِك ، وتأنَس بِي ᥫ᭡."!

هنا تجُد سكونك إنيرونيِ لتزداد القناة جمالاً بيكم🥹✨💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓 ⁨https://t.me/A_H_M_N_O/7148

Repost from -‌ | نُ .
هُو جرحٌ وَاحد ، يغُور و يلتئِم ، ثم يُفتح مرة أخرى ، فيغور و يلتئِم بصعوبة ، ثم الثالثة فلا يلتئِم فيها و يترك أثراً لا يفنى .

ايه الجديد يعني ما انت هتفضل تعاني من موضوع محدش عارف تفاصيله غيرك

جوين يحبايبي الاتشانل تُحفة وصلوها 900 https://t.me/favmarmor2411/5500

جوين هنا يفلذات كبدى هتعجبكم اوى الاتشانل 😔💗💗🌷. لتبادل:@Bor3eeBot https://t.me/meshfahmany/18928

جوين هنا يحبايب وباذن الله تستفيدو ونستغل الاجازه بجد💗🌷. لتبادل:@Bor3eeBot https://t.me/Bodcast0/3

جوين هنا يحبايب ما يجول في البال والذكرى هتعجبكم اوى😔💗🌷. لتبادل: @Bor3eeBot https://t.me/Yakhtayyyy/3093

‏إنما القلوبُ أمانةٌ ‏فتخيَّروا لقلوبكم مستقرها ومستودعها ‏أنتَ لستَ للجميعِ › . https://t.me/Fa4TM20/36346

هنا تجد ما يريح قلبك خد لفه لو عجبتك وجودك يزيدنى شرف 🤍 جَائت تَقولُ لهُ مِن شدةِ اللهفِ إن ضاقَ كَونكَ يا كَوني › . https://t.me/U_Hagor/10277

Repost from N/a
​"من لزم الاستغفار جعل الله له من كل هم فرجاً، ومن كل ضيق مخرجاً. استغفر الله العظيم واتوب إليه."💗

• نُصافحُ الحياة بوجهٍ ثابت وفي القلبِ فوضى لا تهدأ 🖤!

عامل إيه يا مدير؟ أمورك تمام ودنيتك تمام؟ بتسعى وبتحاول وبتجرب كل حاجة لحد ما توصل للنتيجة في الآخر، ولا قاعد واجع دماغك بكلام الناس اللي كل اللي أنت بتعمله ده ملوش فايدة؟ ​عشان لو أنت واجع دماغك بكلامهم، بصراحة أنا زعلان منك، لأن الناس اليومين دول هي عامة عندها ميل طبيعي، والله سواء الأمور كويسة أو مش كويسة، إن هي تحاول تكسر مجاديفك وتحسسك إن اللي أنت بتعمله ده ملوش لازمة. ​هو بعيداً عن إن إحنا بنشدد على إن الوضع ما زال سيء، وعلى إن الأمور ما اتحسنتش، وعلى إن الظروف اللي إحنا فيها مش أحسن حاجة، لكن برضو إحنا بنشدد على إننا لازم نحاول نفضل نظبش ونستمر إننا نظبط.. جايز نوصل لنتيجة في الآخر، وجايز نقدر إننا نعمل حاجة. ​فبفكرك دايماً إن أنت تفضل مستمر في إنك تكمل اللي بتعمله، وإنك تفضل مستمر في إنك تحاول، وإنك تفضل مستمر في إنك بتسعى إنك توصل لنتيجة .

Repost from N/a
آه! لو يُطوى عمري على خاتمة تُرضيه! لو أسمع صوت البشرى أن لا خوف! لو أطلب أن أراه.. فأراه! من بعدها لا ضير.. لا ضير.. اللهم هذه الحياة الدنيا بابنا إليك.. أعنّا على السير فيها نحوك وإليك. و يا رب ارزقنا الجنة .

‐ اللعبه لعبتك يا هندسه، يبقى تقضيها لحد ما تموت. لا أصل العمر بيتعاد، ولا الأحلام بتتحقق بالتمني. اعمل اللي تقدر عليه، واسعى على قد طاقتك، وسيب الباقي على ربنا. ولو الدنيا هزمتك مره، ارجع لها مرتين. ولو وقعت عشر مرات، قوم في الحداشر. أصل الرجاله مش اللي عمرها ما وقعت، الرجاله هي اللي كل ما تقع تقوم تاني، وكأنها لسه بادئه من أول وجديد.