uk
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Відкрити в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
251
Підписники
+124 години
+367 днів
+3630 день
Архів дописів
بعد هم خودتون رو بکشید و از کیرانو کیرانی خودتون رو آزاد کنید

دوستان امروز تولدمه یعنی ریدم تو این روز کیری که من کیری تو این کشور سوپر کیری دنیا اومدم

داش ممد دد میگه همشون بزودی از پشت بوم پرت خواهند شد

وای به روزی که من کسی رو که به کیرانی جماعت کلمه ی کودتا رو یاد داد پیدا کنم

وای ترامپ مادرتو گاییدم با مغزم چیکار کردی مارک لوین تو ردیف اوله بعد من میگم کجاست پس😭😭😭😭

داداش هنر جنگه ناسلامتیا

اقا این متن توافق تفاهم یا هر شت دیگه ای چرا یک بندش هم به نفع آمریکا نیست؟ خب اینا الان اعلام پیروزی کنن به حق و درسته ریدم تو ابر قدرتیت بره 😭

عمو بنیامین الان وقتشه که اون فایلهای زیبا رو منتشر کنی

مارک لوین کجاست پس؟

پروپاگاندای قالیباف تا شبکه پویا هم رفته😭😭😭😭😭

Repost from L

اونا میدونن کصشعره چون میفهمن آمریکا کیرخر هم بهشون نمیده

آره واقعا این قابل بخشش نیست

🙂‍↕بله

دوسال دیگه میفهمید

بخدا پیت هگست تناسخ این بشره

گورباچف هم همینا رو میگفت

شیعه ی آریایی یکی از بدترین گروه های قشر خاکستریه

https://t.me/sefartkhane/3317 حجی بابام کوروش بابام علی فروهر میندازم میرم سینه زنی مشکلش چیه حجی