جبهة الزرتشت
Закритий канал
207
Підписники
-124 години
-17 днів
-130 день
Архів дописів
206
کصمغز قبل ۲۸ فوریه هم سالها وضعیت همین بود که
بعد جنگ ۱۲ روزه هم خبری از پروژه هسته ای نبود
206
موندم قالیباف و عراقچی چرا ازادی قدس رو تو شروط آتش بس نگنجانده بودن
احتمالا کم کاری کردن اینجا
206
به درستی که رقابت ایالات متحده با شوروی - که با عنوان جنگ سرد شناخته میشد - نبردی جهانی بود. جنگ سرد اساساً نبردی برای جانشینی امپراطوری از هم پاشیده اروپا به عنوان قدرت جهانی بود. اگرچه هر دو طرف قدرت نظامی عظیمی داشتند، اما ایالات متحده برتری ذاتی بر حریف خود داشت. اتحاد جماهیر شوروی هم قوی بود، اما قدرتی محصور در خشکی بود. آمریکا هم وسعتی نزدیک به شوروی داشت، اما به راحتی به اقیانوسهای جهان دسترسی داشت. شوروی نمیتوانست آمریکا را محاصره کند، در حالی که ایالات متحده به طور قطع میتوانست رقیب خود را به محاصره درآورد. و استراتژی ایالات متحده هم این بود: محاصره شوروی و از این طریق از پای در آوردن آن.
آمریکا از دماغه شمالی نروژ تا ترکیه تا جزایر آلسکا، کمربندی از کشورهای هم پیمان خود که همگی با جماهیر شوروی هم مرز بودند ایجاد کرده بود - این کمربند بعد از ۱۹۷۰ چین را هم شامل میشد.
شوروی در هر نقطهای که بندرگاهی داشت، خود را محصور در جغرافیا و نیروی دریایی ایالات متحده میدید.
https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0
206
۷ دقیقه مصاحبه ونس رو ترجمه میکنه
معمار تفاهم موقت
صرفا آتش بس ۶۰ روز قراره تمدید شه
قراره
بعدشم اسراییل رو کمنگیرید
206
اول باید بگم کص ننه عرزشی
لعنت بر مصدق
لعنت بر گاندی
لعنت بر ترامپ
عمویم بایدن
زنده بریتانیا
زنده باد آمریکا
جانم فدای آمریکا
کیر تو این آب و خاک
206
بخدا کار درست رو اونایی کردن که عشق ابدی میدیدن ماچا میخوردن از باز کردن لبوبو لذت میبردن
206
Repost from N/a
#آخوندانه
ببینید راجع به توافق چی میگه جمهوری اسلامی نگو جمهوری اصلاحی بگو
206
Repost from N/a
تروخدا نذارید بچه هاتون شبکه پویا ببینن😭😭
این شبکه دست جبهه اصلاحات هستش
206
Repost from 🔸کیسان ابوعمره🔸
⭕️🖊رفقا یک مسئله سری هم بگم بهتون
البته قبلش یک مسئله مهم تر ، اینکه تو باور کنی یا نکنی اصلا اهمیتی نداره
اگ عاشق اف ۲۲ و اف ۳۵ و سوخو ۳۵ و امثالهم هستید و نظرتون بر این باور هست ک ایران از نظر نیرو هوایی دچار ضعفه ، بهتون سر بسته بگم نه آقا ازین خبرا نیست
سوخو ۳۵ های روسیه و جنگنده های نسل پنج چینی خیلی وقته تو پارکینگ های ایران پارک شدن و تجهیزات و سلاح هایی ک خود ایران تو زمینه جنگنده ساخته ب صورت بومی ، در برابر اینها حکم یک مرد سی ساله در مقابل یک بچه پنج ساله رو داره
دقت کن ک سربسته گفتم ، دنبال منبع نباش از من چون نمیگم بهت و دوباره هم تاکید میکنم ، اینکه تو بخای قبول کنی یا نکنی ، باور کنی یا نکنی ، ن تاثیری تو اصل روند داره و نه اهمیت
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
