uk
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Закритий канал

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
207
Підписники
-124 години
-17 днів
-130 день
Архів дописів
کصمغز قبل ۲۸ فوریه هم سالها وضعیت همین بود که بعد جنگ ۱۲ روزه هم خبری از پروژه هسته ای نبود

موندم قالیباف و عراقچی چرا ازادی قدس رو تو شروط آتش بس نگنجانده بودن احتمالا کم کاری کردن اینجا

Repost from L
دست خدا عیان شد رضا خان جوان شد؟

به درستی که رقابت ایالات متحده با شوروی - که با عنوان جنگ سرد شناخته می‌شد - نبردی جهانی بود. جنگ سرد اساساً نبردی برای جانشی
به درستی که رقابت ایالات متحده با شوروی - که با عنوان جنگ سرد شناخته می‌شد - نبردی جهانی بود. جنگ سرد اساساً نبردی برای جانشینی امپراطوری از هم پاشیده اروپا به عنوان قدرت جهانی بود. اگرچه هر دو طرف قدرت نظامی عظیمی داشتند، اما ایالات متحده برتری ذاتی بر حریف خود داشت. اتحاد جماهیر شوروی هم قوی بود، اما قدرتی محصور در خشکی بود. آمریکا هم وسعتی نزدیک به شوروی داشت، اما به راحتی به اقیانوس‌های جهان دسترسی داشت. شوروی نمی‌توانست آمریکا را محاصره کند، در حالی که ایالات متحده به طور قطع می‌توانست رقیب خود را به محاصره درآورد. و استراتژی ایالات متحده هم این بود: محاصره شوروی و از این طریق از پای در آوردن آن. آمریکا از دماغه شمالی نروژ تا ترکیه تا جزایر آلسکا، کمربندی از کشورهای هم پیمان خود که همگی با جماهیر شوروی هم مرز بودند ایجاد کرده بود - این کمربند بعد از ۱۹۷۰ چین را هم شامل می‌شد. شوروی در هر نقطه‌ای که بندرگاهی داشت، خود را محصور در جغرافیا و نیروی دریایی ایالات متحده می‌دید. https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0

۷ دقیقه مصاحبه ونس رو ترجمه میکنه معمار تفاهم موقت صرفا آتش بس ۶۰ روز قراره تمدید شه قراره بعدشم اسراییل رو کم‌نگیرید

اول باید بگم کص ننه عرزشی لعنت بر مصدق لعنت بر گاندی لعنت بر ترامپ عمویم بایدن زنده بریتانیا زنده باد آمریکا جانم فدای آمریکا کیر تو این آب و خاک

امید جان حواست باشه

ارباب ترامپ گفت تحلیل دوزاری ببینم آتش بس رو بیشتر ادامه میدم

این بود کمک عموهای اوکراینی تون؟؟؟ دیدید میخوان زیر ساخت های کشورمون رو بزنن

رضایت یکی از ممبران از تحلیل های ناب استاد دانا
رضایت یکی از ممبران از تحلیل های ناب استاد دانا

ترامپ دم محرم توافق کرد این ده روز حسینی باشه

بخدا کار درست رو اونایی کردن که عشق ابدی میدیدن ماچا میخوردن از باز کردن لبوبو لذت میبردن

برم عشق ابدی دانلود کنم

Repost from N/a
#آخوندانه ببینید راجع به توافق چی میگه جمهوری اسلامی نگو جمهوری اصلاحی بگو

اولش میگه راه حل سازشه انگارر

تموم شد اقا جدی کودتا کردن

Repost from N/a
تروخدا نذارید بچه هاتون شبکه پویا ببینن😭😭 این شبکه دست جبهه اصلاحات هستش

برای حسرت یک بمباران معمولی

Repost from N/a
فرق ایرانی و عرب 😏
فرق ایرانی و عرب 😏

⭕️🖊رفقا یک مسئله سری هم بگم بهتون البته قبلش یک مسئله مهم تر ، اینکه تو باور کنی یا نکنی اصلا اهمیتی نداره اگ عاشق اف ۲۲ و اف ۳۵ و سوخو ۳۵ و امثالهم هستید و نظرتون بر این باور هست ک ایران از نظر نیرو هوایی دچار ضعفه ، بهتون سر بسته بگم نه آقا ازین خبرا نیست سوخو ۳۵ های روسیه و جنگنده های نسل پنج چینی خیلی وقته تو پارکینگ های ایران پارک شدن و تجهیزات و سلاح هایی ک خود ایران تو زمینه جنگنده ساخته ب صورت بومی ، در برابر اینها حکم یک مرد سی ساله در مقابل یک بچه پنج ساله رو داره دقت کن ک سربسته گفتم ، دنبال منبع نباش از من چون نمیگم بهت و دوباره هم تاکید میکنم ، اینکه تو بخای قبول کنی یا نکنی ، باور کنی یا نکنی ، ن تاثیری تو اصل روند داره و نه اهمیت