es
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Canal cerrado

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
207
Suscriptores
-124 horas
Sin datos7 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
مسخره بازی های امشب در سطح همون ۱۰ شرط شعامه که قرار بود اجرا شه وگرنه خبری از مذاکره نیست هیچکدوم اجرا نمیشه

انتصاب الکترونیک زدیم داش تموم شد همه چی

قرار بود جمعه ونس و قالیباف دست بدن ی لب هم بگیرنا حواستون باشه تو اینم مالیده شد

اصلا بازه زمانی نمیدیم چون واقعا هیچی مشخص نیست ولی این ملت یادشون رفته تا اردیبهشت ۴۰۴ میگفتن ترامپ تاجره و اهل جنگ نیست

قرار بود جمعه برن دست بدن حتی تو اونم مالیده شد با ی امضای الکترونیک متنی رو که هیچکی ندیده رو جمعش کردن بعد میگن تموم شد

بخدا هیچی تموم نشده چرا همه کصصخل شدن امشب

دو سال؟؟؟ ۶ ماه دیگه

۲ سال دیگه به این روزا میخندینا @haramsaranetanyahu

پزشکیان به حدی ادم بی اهمیتی هست که عاصم منیر وقتی میاد تهران قبل رفتن ۲۰ دقیقه میره میبینتش که بی احترامی صرفا نشه اونوقت مسئله به این مهمی رو دادن این امضا کنه

اینکه چرا دولت امریکا دنبال وقت خریدنه برام عجیبه وگرنه ج.ا ۲۰ ساله تو لوب مذاکراته

بمب خنده اید بخدا

حداقل ی اسکرین شات از صفحه بگیرین

Repost from N/a
روبیو برای حفظ آینده سیاسیش بهتره از کابینه ترامپ انصراف بده https://t.me/+XB3kBF4GLp0zMDA0
روبیو برای حفظ آینده سیاسیش بهتره از کابینه ترامپ انصراف بده https://t.me/+XB3kBF4GLp0zMDA0

توافق که مجازی متن توافق که نامشخص مراسم امضا که نداره اصلا بعیده توافق و متنی در کار باشه

صرفا تمدید آتش بس کردن اقا

حتی همینم مالیده

Repost from Samuel
⭕️بقایی: تا این لحظه برنامه حضور تیم های مذاکره کننده در ژنو پابرجاست اما امضای تفاهمنامه به صورت دیجیتالی بوده و مراسم امضایی در سوئیس برگزار نخواهد شد.

اره داش کودتا شده حرفهای قالیباف رو ببین یعنی تغییر پارادایم

سرمایه گذاری همشون میکردن تا قبل اینکه فیل احمدی نژاد یاد هندستون کرد
سرمایه گذاری همشون میکردن تا قبل اینکه فیل احمدی نژاد یاد هندستون کرد

photo content