uk
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Закритий канал

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
223
Підписники
+1624 години
+157 днів
+1530 день
Архів дописів
photo content

قراره اندازه GDPایران بهش پول بدن
قراره اندازه GDPایران بهش پول بدن

باشه باشه

کل جی دی پی ج.ا

۳۰۰ میلیارد دلار

درسته اقا

Repost from N/a
و اما بشنویم از جوان تحلیلگر ایرانی که با تحلیل هاش همه دنیا رو متعجب کرد

صدای انفجار در ایران

بوممممم

حالا آروم ونس از در راست دفتر کار رییس جمهور خارج میشه روبیو و کین و هگست با کیف سامسونت وارد میشن

اورانیوم رو بدن موشکی رو بدن نیابتی رو بدن جنگ بعدی راحت تر پیش میاد

ولی اقای امریکا نوکری شون رو هم قبول نکرد

میخواستن بگن اقای امریکا این شوروی کمونیست خیلی بده اروپا رو میگیره بیا با ما فاشیست ها متحد شو

تسلیمم میخواستن بشن

گورینگ و هیملر هم میرفتن با متفقین مذاکره میکردن

بازی تموم نشده ها

حتی دوستان اورانیوم هم تو سینی تقدیم امریکا کنن

در باب آتش بس و قرارداد صلح

در باب زدن هر شب بیروت و جنوب

ببین پسر خوب سان تزو چند هزار سال پیش این گفته ها