ar
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

قناة بسيطة

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
223
المشتركون
+1624 ساعات
+157 أيام
+1530 أيام
أرشيف المشاركات
photo content

قراره اندازه GDPایران بهش پول بدن
قراره اندازه GDPایران بهش پول بدن

باشه باشه

کل جی دی پی ج.ا

۳۰۰ میلیارد دلار

درسته اقا

Repost from N/a
و اما بشنویم از جوان تحلیلگر ایرانی که با تحلیل هاش همه دنیا رو متعجب کرد

صدای انفجار در ایران

بوممممم

حالا آروم ونس از در راست دفتر کار رییس جمهور خارج میشه روبیو و کین و هگست با کیف سامسونت وارد میشن

اورانیوم رو بدن موشکی رو بدن نیابتی رو بدن جنگ بعدی راحت تر پیش میاد

ولی اقای امریکا نوکری شون رو هم قبول نکرد

میخواستن بگن اقای امریکا این شوروی کمونیست خیلی بده اروپا رو میگیره بیا با ما فاشیست ها متحد شو

تسلیمم میخواستن بشن

گورینگ و هیملر هم میرفتن با متفقین مذاکره میکردن

بازی تموم نشده ها

حتی دوستان اورانیوم هم تو سینی تقدیم امریکا کنن

در باب آتش بس و قرارداد صلح

در باب زدن هر شب بیروت و جنوب

ببین پسر خوب سان تزو چند هزار سال پیش این گفته ها