uk
Feedback
🅰️

🅰️

Відкрити в Telegram

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
207
Підписники
Немає даних24 години
+77 днів
+730 день
Архів дописів
___

من معمولاً آدم موندنی هستم. اجازه میدم آدما ناامیدم کنن، اشتباه کنن و من ببخشمشون که اگه رفتم، دیگه هیچوقت برنگردم.

اگه دنبال آرامشی برو دمنوشی چیزی بخور من دنبال دیوونه ای مثل خودمم.😇😝

‏تو گرما هرجا میرم دو نفرم، نفر دوم روی سگمه.

Відеоповідомлення00:26

یاداوری:4روز‌دیگه‌روز‌دختره:)💘

از فاصله نترسید، از علاقه ای بترسید که با فاصله از بین میره.

حرفی؟

چشمات‌زیبا‌ترین‌استان‌منطقس:)🫀

04:09🩷 Gn✨

عمر دوباره منی:)✨

بیاید خودمونو با جمله دوسم داشت گول نزنیم،اگه کسی کسیو دوست داشته باشه هیچوقت نمیتونه اذیتش کنه،ازش بی خبر باشه:))

حرف بزنیم؟🫠

سهم‌من‌تویی‌و‌بس‌،سهم‌تو‌منم‌تموم:)💘

atrehizom_nur پیج کافمون رو فالو کنید❤️

Repost from N/a
جغرافیام انقدر کیری بود که فکر میکردم تو دنیای منی💔

هیچ وقت با رفتارت منو تو موقعیتی قرار نده که مجبور شم بهت ثابت کنم همونقدری که میتونم دوست داشته باشم میتونم نسبت بهت سرد باشم و طوری رفتار کنم که شک کنی اصلا علاقه‌ای وجود داره.

‏به موقع بودن مهمه به موقع شنیده شدن به موقع اومدن به موقع حرف زدن همین‌به‌موقع نبودنا،ذوق آدمو کور میکنه.

ماه ها و سال ها در انتظار آدم درست بمونید، اما حتی یک دقیقه هم منتظر درست شدن آدم ها نمونید.

دوست داشتنت بوی بگایی میده ولی حالا چون خوش میگذره فدای سرت .