🅰️
الذهاب إلى القناة على Telegram
إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
207
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+77 أيام
+730 أيام
أرشيف المشاركات
207
من معمولاً آدم موندنی هستم. اجازه میدم آدما ناامیدم کنن، اشتباه کنن و من ببخشمشون که اگه رفتم، دیگه هیچوقت برنگردم.
207
بیاید خودمونو با جمله دوسم داشت گول نزنیم،اگه کسی کسیو دوست داشته باشه هیچوقت نمیتونه اذیتش کنه،ازش بی خبر باشه:))
207
هیچ وقت با رفتارت منو تو موقعیتی قرار نده که مجبور شم بهت ثابت کنم همونقدری که میتونم دوست داشته باشم میتونم نسبت بهت سرد باشم و طوری رفتار کنم که شک کنی اصلا علاقهای وجود داره.
207
به موقع بودن مهمه
به موقع شنیده شدن
به موقع اومدن
به موقع حرف زدن
همینبهموقع نبودنا،ذوق آدمو کور میکنه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
