uk
Feedback
brrat

brrat

Відкрити в Telegram

سلام بچها

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
254
Підписники
+324 години
+87 днів
+20330 день
Архів дописів
بعده این درگیری کیرمو دسته هیچکدومتون نمیدم

البته یکم دیگه‌مونده از این قضایا

صبرکنید تا یچیزیو واستون‌روشن کنم

ما ادم کیری نیستیم ولی شماها واسه فان مارو مسخره میکنید دیگه؟

خب دیگه

خارمادرتو میگام صبرکن فقط

نکنه میخوای دوباره بگی منی مادرجنده

کیرم تو کسه مادرت خارکسه تو منیجری؟

خارکسه تو منیجری همرو‌مسخره میکنی؟

مادرجنده من اگه پستو نگاییدم

🤣

خارمادرتو گاییدم حاجی چه لچری تو

این مادرجنده تو نیستی؟

Repost from IXRAYON
Голосове повідомлення00:25

مادرتو گاییدم تو این نیستی دیگه؟

صبر کن

مادرجنده من هیچی ازت ندارم دیگه؟

عینکی که میزنی به چشماتو‌ گاییدم

عینکی که میزنیی به چشماتو‌گاییدم

ولی اون بیرون کیرمو میکنم تو اون حلقه کیریت مادرجنده