ru
Feedback
brrat

brrat

Открыть в Telegram

سلام بچها

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
254
Подписчики
+324 часа
+87 дней
+20330 день
Архив постов
بعده این درگیری کیرمو دسته هیچکدومتون نمیدم

البته یکم دیگه‌مونده از این قضایا

صبرکنید تا یچیزیو واستون‌روشن کنم

ما ادم کیری نیستیم ولی شماها واسه فان مارو مسخره میکنید دیگه؟

خب دیگه

خارمادرتو میگام صبرکن فقط

نکنه میخوای دوباره بگی منی مادرجنده

کیرم تو کسه مادرت خارکسه تو منیجری؟

خارکسه تو منیجری همرو‌مسخره میکنی؟

مادرجنده من اگه پستو نگاییدم

🤣

خارمادرتو گاییدم حاجی چه لچری تو

این مادرجنده تو نیستی؟

Repost from IXRAYON
Голосовое сообщение00:25

مادرتو گاییدم تو این نیستی دیگه؟

صبر کن

مادرجنده من هیچی ازت ندارم دیگه؟

عینکی که میزنی به چشماتو‌ گاییدم

عینکی که میزنیی به چشماتو‌گاییدم

ولی اون بیرون کیرمو میکنم تو اون حلقه کیریت مادرجنده