uk
Feedback
my soul...

my soul...

Відкрити в Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
202
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
-130 день
Архів дописів
بهم محبت کردی؟ منم همینکارو میکنم ایگنور کردی؟ منم همین کارو میکنم واسم وقت نذاشتی؟ منم همینکارو میکنم وقتی نیاز داشتم نبودی؟ منم نیستم پس یادت نره هر رفتاری میبینی انعکاس رفتار خودته، مخصوصا اگه قبلش بارها و بارها صبوری کرده باشم.

یکی از تلخ ترین چیزایی که آدم تو بزرگسالی میفهمه اینه که حتی وقتی داغونی، بازم باید ادامه بدی. غمگینی؟ بازم باید بری. دلت شکسته؟ بازم باید حاضر شی. خسته ای و دیگه جون نداری؟ زندگی کاری به حالت نداره. زندگی صبر نمیکنه تا حالت خوب شه، همچنان جلو میره، و تو هم یاد میگیری با همون زخم ها حرکت کنی.

+4
489_94812851095475.mp36.69 MB

بی‌رحمانه‌ترین حالتِ زیستن اینجاست که ما؛ هرچقدر هم که غمگین و خشمگین و سوگوار باشیم، و سوگِ ما هر آنقدر هم که موجه باشد، زندگی کاری به این حرف‌ها ندارد! ادامه دارد..! و ما بی‌رحمانه،‌ گستاخانه و ناگُزیر ادامه پیدا می‌کنیم. با اندوهِ عظیمی بر دل؛ همچنان راه می‌رویم، نفس می‌کشیم و کار می‌کنیم. و من روزی برایِ تو خواهم گفت که: چقدر سخت بود این‌گونه زیستن، و این‌گونه دوام آوردن...

نه آنقدر خسته‌ام که دست بکشم، نه آنقدر مطمئن که آسوده بمانم. جایی میانِ رفتن و ماندن ایستاده‌ام؛ نه لحظهٔ‌ سقوط است، و نه نقطهٔ تعادل.

همه‌ی مردم، هر روز زندگی می‌کنند، تا یک روز بمیرند... ما هر‌ روز می‌میریم، تا یک روز زندگی کنیم! - محمدعلی فردین

اگر جویای احوال منی. < من سخت غمگینم > اگر هم از سر تکلیف میپرسی. <خداراشکر >

ساکت ماندن همیشه امن تر است .

و این است حکایت ما در جامعه : (قصه ها برای بیدار کردن ) ما نوشته شده اند اما تمام عمرما برای خوابیدن از آن ها استفاده کردیم ..

اگر یک جوک نمیتواند تورا چند بار بخنداند .چرا یک غم باید تورا چند بار بگریاند !!

و من توده ای از افکاربی پایان فهمیده نشده ..

چرا ادبیات ؟ چون ما میگیم ؛حوصله ندارم . اما فروغ میگه : گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم شوم از خودم می گریزم از خودم که همیشه مایه ی آزار خود بوده ام . از خودم که نمیدانم چی میکنم و چه میخواهم ...

گفتند خودت را چطور توصیف میکنی : گفتم من همان کارت <<صد آفرین >>بعد از هزار تلاشم . گل دقیقه ی نَوَدَم بعد از زمین خوردن های پی در پی ، برنده ی گل یا پوچم بعد از باخت های زیاد . من ساخته ی صبرم‌. عادت تسلیم نشدن . و نتیجه ی دوام آوردن !

حسم میکنم سال هاست که اعصابم منو ترک کرده ..

حتی اگه مداد رنگی سفیدم باشی بدرد میخوری . کافیه طرفت یه نقاش باشه . نه یه بچه که نمیتونه درکت کنه .

تنها چیزی که عمیقا بهش اعتقاد دارم هیچ وقت هیچ کس رو نمیشه واقعا شناخت ..

زندگیم شبیه مکالمات کتاب درس عربی شده ؛عجیب و نامفهوم .

زخم برداشتم اما نمردم ! ترک برداشتم اما نشکستم . خمیده شدم اما له نشدم . خسته بودم اما ادامه دادم . این بود خلاصه داستان زندگی من .

+4
Fagat To.mp312.20 MB