uk
Feedback
میراکل

میراکل

Закритий канал

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
127
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-230 день
Архів дописів
البته به استثنای‌ دو سه تا استاد و کلاساشون.

امیدوارم هر چه سریع‌تر تموم بشه و دیگه هیچ وقت تکرار نشه. منم قول میدم هیچ وقتِ هیچ وقت دلم برای فیزیوپات تنگ نشه.👈🏻👉🏻

چون بیشترین کاری که تو فیزیوپات انجام دادیم فقط علافی بوده.

که اگه بشن باید بشینم فقط گریه‌ کنم.💘

وای بچه‌ها فقط امتحانای‌ ما لغو نشن.

تا ابد مدوفست. دم باعث و بانیش گرم.🎀

ولی من یه روز واقعیت‌ها رو لااقل برای خودم، ثابت‌ خواهم کرد. نه فورا، ولی حتما.

سخت‌ترین مسئله؟ شناختِ آدم‌ها.

Repost from Nafisjournal
هرجایی که نشستی قوز نکن فک رو شل کن و دندونات رو روی هم فشار نده شونه هات رو آزاد کن بیاد پایین و آب بخور که دهیدراته و سردرد نشی.

چون که خواسته‌ بودید.

نمی‌دونم اسمش آیس‌کافیه یا دالگونا‌😭💘😂 چیا لازم داریم؟ شیر [به میزان دلخواه] شکر یخ [نصف لیوان] قهوه‌ فوری قهوه و شکر رو با یک مقدار خیلی کم آب قاطی می‌کنیم و با همزن هم می‌زنیم به نحوی‌ که از لیوان نریزه. نصف لیوان یخ می‌ریزیم و بعدش شیرُ اضافه می‌کنیم. در نهایت اون ترکیب قهوه‌ و شکر رو به اینا اضافه می‌کنیم. پ‌ن: اگه شیرین دوست ندارید اندازه قهوه و شکر یکی باشه. اگه نه که شکرش رو یکم بیشتر بریزید.

می‌تونه خبر خوبی برای علوم پزشکی باشه.

بالاخره تموم شد.

کاش هیچ وقتِ هیچ وقت با پزشکیِ این شهر و این دانشگاه‌ آشنا نشید. امیدوارم یه جای دیگه، یه شهر دیگه برسی بهش.🎀

ولی چون امتحان دارم: 21:45 - 22:15✅ 22:25 - 22:55✅ 23 - 23:30✅ 23:35 - 00✅

کلاسا اونقدر خسته‌ام کردن که دیگه نای ادامه‌ دادن ندارم.

می‌خواهم بهش چیزی نگم فردا صبح سوپرایز بشه👈🏻👉🏻

کاش اینجا بودی و می‌دیدی😭

ترم یکی می‌دونستی من صبحا ۳۶۵تا آلارم میذارم تا بیدار شم؟

ترم یکی عزیزمون‌ رفته بیرون هنوز برنگشته میخوام بدونم اسمش‌ چیه لااقل.🎀