میراکل
قناة بسيطة
از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
127
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
127
امیدوارم هر چه سریعتر تموم بشه و دیگه هیچ وقت تکرار نشه. منم قول میدم هیچ وقتِ هیچ وقت دلم برای فیزیوپات تنگ نشه.👈🏻👉🏻
127
Repost from Nafisjournal
هرجایی که نشستی
قوز نکن
فک رو شل کن و دندونات رو روی هم فشار نده
شونه هات رو آزاد کن بیاد پایین
و آب بخور که دهیدراته و سردرد نشی.
127
نمیدونم اسمش آیسکافیه یا دالگونا😭💘😂
چیا لازم داریم؟
شیر [به میزان دلخواه]
شکر
یخ [نصف لیوان]
قهوه فوری
قهوه و شکر رو با یک مقدار خیلی کم آب قاطی میکنیم و با همزن هم میزنیم به نحوی که از لیوان نریزه. نصف لیوان یخ میریزیم و بعدش شیرُ اضافه میکنیم. در نهایت اون ترکیب قهوه و شکر رو به اینا اضافه میکنیم.
پن: اگه شیرین دوست ندارید اندازه قهوه و شکر یکی باشه. اگه نه که شکرش رو یکم بیشتر بریزید.
127
کاش هیچ وقتِ هیچ وقت با پزشکیِ این شهر و این دانشگاه آشنا نشید.
امیدوارم یه جای دیگه، یه شهر دیگه برسی بهش.🎀
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
