uk
Feedback
slice of life🍓

slice of life🍓

Відкрити в Telegram

به یه جا نیاز دارم تا ذهنم رو خالی کنم🧘🏻‍♀🌱 ولی میرسیم به جایی که حقمونه.

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
296
Підписники
-324 години
+17 днів
+8330 день
Архів дописів
part1 16:45 ta 18:45 part2 19:05 ta 21:05 part3 21:21 ta 23:23 part4 23:55 ta 01:45

sticker.webp0.27 KB

4_5852776454227500560.mp312.30 MB

من به یه روز دیگه ام نیاز دارم چون امروز دیر شروع کردم. تا دوشنبه 09:30 صبح ‌.

part6 21:30 ta 23:35 part7 23:45 ta 01:45 part8 02:00 ta 03:45 part9 04:00 ta 05:30

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

بعد من همچین کاری کردم ، دیدم مامانم یه پیمونه برنج کمتر میریزه

🤣🤣

یه موت اعتصاب غذا کردم بعد فقط ولسم خوراکی میخریدن پلاستیک پررر اینقدر حال میداد

اینا نمیدونن من درس میخونم فسفر میسوزونم

خانوادگی اعصاب نداریم .

داداشم: باباااا بابام: بابا و مرضضضضض خب صبر کن اه

پس باید فتوسنتز کنم؟

مامانم : روژینااا اینقدر نگو گرسنمه اعصابمو خورد کردی بسه دیگه اه

sticker.webp0.25 KB

هرکی 👎🏻 خر شرکه

دوسم دارین ری اکت 💔 زدین؟

فعلا سر همین حرف باشه .

(نه ولش کن همین الان دبه میکنم)