uk
Feedback
سانا

سانا

Відкрити в Telegram

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
397
Підписники
-224 години
+257 днів
+5530 день
Архів дописів
اینو تو توییتر دیدم دلم واسه پت‌ها میسوزه اونا صداها رو بلندتر میشنون💔
+1
اینو تو توییتر دیدم دلم واسه پت‌ها میسوزه اونا صداها رو بلندتر میشنون💔

وقتی بری هنوز برات شعر میخونم؛ من جای تو، تو این شهر میمونم. برو.

اینجارو زدن

Repost from ✨Andromeda✨
photo content

من امروز بخاطر این گل که باامید منتظر ریشه زدنش بودم‌هم‌گریه‌کردم🥲

همکارام اکثرا رفتن سرکار چون باید اجاره بدن خرج خونه بدن قسط بدن...

سگ‌ِگله‌ هم‌ عاشق‌ گوشته ولی به خودی نمیزنه! وطن فروشا🙂

😔💔
😔💔

جوان ایرانی در حال تماشای آینده‌اش:
جوان ایرانی در حال تماشای آینده‌اش:

حرومزاده هاااااااااااااا🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽

پست جدید موساد با کلمه: تهران. - @PersianSocialmedia |
پست جدید موساد با کلمه: تهران. - @PersianSocialmedia |

هفته پیش احساس بدبختی میکردم چون تو یک روز۳تا امتحان داشتم و شب قبل نخوابیده بودم ... الان چند شبه که نخوابیدم درست حسابی و این از قیافه ام کاملا مشخصه دائم نگران و پر از آشوبم و هی اشک از چشمام میریزه و نمیدونم چه اتفاقی قراره بیوفته...

دست چپم بی حس شده از ترس و نگرانی

من دارم بگا میرم اخبار که نوتیف میاد برام میخوام سرمو به جایی بکوبم‌که دیگه چیزی نشنوم خانواده ام،خونه زندگیم من باوجود اتفاقاتی که واسم افتاد کلی امید و ارزو داشتم واسه اون خونه،واسه تک تک چیزایی که خریده بودم براش جون کندم،من به معنای واقعی برای زندگیم جون کندم. الان چجوری خودمو قانع کنم که ممکنه وقتی برگردم تهران دیگه خونه‌ام،خونه نباشه.... خانواده ام چی؟ چجوری باید باز هم از اونا دور باشم چون جاده امن نیست؟ دارم به جنون میرسم

بچها میشه دعا کنین خواهرزاده ام سالم و سلامت برسه خشکی؟😭 اوضاع جزیره خرابه نمیتونن برگردن

photo content

یه کسایی پیام میدن حالمو میپرسن که حتی شمارشون سیو هم نیست، اون وقت منتظر پیام‌چه کسایی بودیم و هیچ خبری نشد...🫠

Repost from آهیــر؛
ولی آدم تو این شرایط اطرافیانشو بهتر میشناسه

Відеоповідомлення00:05

چرا واقعا یهو باید از همه چی بیوفتیم کار زندگی درس دربه‌در بشیم که فقط زنده بمونیم که اونم مشخص نیست بمونیم یا نه