محفل ققنوس
Відкрити в Telegram
در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
419
Підписники
Немає даних24 години
+247 днів
+8830 день
Архів дописів
419
روز اول تولدم بود بعدش ما همچنان میرفتیم امتحان میدادیم و با تقلب ترکوندم
رژیم رو رواله و با این ریتم خیلی دارم حال میکنم بعددددددددد
وسط جنگ عروسی هم رفتیم تو راه برگشت همون شب شهرک صنعتی سفیدرود زدن
419
حداقل از یه شهر دیگه میان درک داشته باشن تا مواد غذایی به همه برسه یعنی چی که همش بعضیا طلبکارن و انگار شمال ارث باباشونه
419
خلاصه حرف من اینه خانم یا آقای محترم که از شهر دیگه اومدی به من تو این شهر که ساکن هستم چه قبل چه الان بالای ۵تا نون نمیدن چون هر نونوایی یه میزان ارد با توجه به محل دریافت میکنه
چه انتظاری داری ۲۵تا نون بهت بده😕
419
خلاصه حرفم چیه یه سری از هموطن های ما شعور کافی ندارن چرا حالا ؟!
بخاطر اینکه یکی از همشهری های ما تو صف مرغ که یدونه یدونه میدن برگشته گفته آقا انقدر میگین بیایین شمال
الان شمال داره قحطی میشه
یه خانم که از شهر دیگه اومدن پریده به این اقا که من اینجا خونه دارم حقمه رفتم نونوایی گفتم ۲۵تا نون بهم بده نونوا میگه صبر کن اول به محلی ها بدم بعد
همه اینارو هم با لحن طلبکارانه و دعوا میگه
419
شهر کوچیک ما پر شده از ماشین پلاک شهرهای دیگه وخیلی خوشحالم که تونستن فرار کنن
ولی
اینور که همچی داره میخوره به قحطی چون تقاضا زیاد شده
419
آدم به خودش میاد میبینه
چقدر عزیز داره که برای جونشون نگرانه،
چقدر دلیل برای زنده بودن داره،
چقدر میترسه…
چقدر اینروزا عجیبه…
419
جالب اینه که اسرائیل مردمشو میبره پناهگاه و تخلیه میکنه و مردم ما باید تو خونه هاشون بلرزن
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
