ar
Feedback
محفل ققنوس

محفل ققنوس

الذهاب إلى القناة على Telegram

در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
419
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+247 أيام
+8830 أيام
أرشيف المشاركات
روز اول تولدم بود بعدش ما همچنان میرفتیم امتحان میدادیم و با تقلب ترکوندم رژیم رو رواله و با این ریتم خیلی دارم حال میکنم بعددددددددد وسط جنگ عروسی هم رفتیم تو راه برگشت همون شب شهرک صنعتی سفیدرود زدن

از شروع جنگ تا به الان گالری من🤡
+6
از شروع جنگ تا به الان گالری من🤡

مجازی خسته کننده شده امیدوارم هر چه زودتر اوضاع آروم بشه

بالاخره وصل شدم 🥲

واقعا تاسف داره🙂💔
واقعا تاسف داره🙂💔

حداقل از یه شهر دیگه میان درک داشته باشن تا مواد غذایی به همه برسه یعنی چی که همش بعضیا طلبکارن و‌ انگار شمال ارث باباشونه

خلاصه حرف من اینه خانم یا آقای محترم که از شهر دیگه اومدی به من تو این شهر که ساکن هستم چه قبل چه الان بالای ۵تا نون نمیدن چون هر نونوایی یه میزان ارد با توجه به محل دریافت میکنه چه انتظاری داری ۲۵تا نون بهت بده😕

خلاصه حرفم چیه یه سری از هموطن های ما شعور کافی ندارن چرا حالا ؟! بخاطر اینکه یکی از همشهری های ما تو صف مرغ که یدونه یدونه میدن برگشته گفته آقا انقدر میگین بیایین شمال الان شمال داره قحطی میشه یه خانم که از شهر دیگه اومدن پریده به این اقا که من اینجا خونه دارم حقمه رفتم نونوایی گفتم ۲۵تا نون بهم بده نونوا میگه صبر کن اول به محلی ها بدم بعد همه اینارو هم با لحن طلبکارانه و دعوا میگه

شهر کوچیک ما پر شده از ماشین پلاک شهرهای دیگه و‌خیلی خوشحالم که تونستن فرار کنن ولی اینور که همچی داره میخوره به قحطی چون تقاضا زیاد شده

مراقب خودتون باشید براتون خیلی دعا میکنم🫶🏻

من خودم موقعی که درد پریودم زیاده مفنامیک اسید میخوردم

photo content
+1

امروز روز خیلی سختی بود و بالاخره تموم شد😞
امروز روز خیلی سختی بود و بالاخره تموم شد😞

‏آدم به خودش میاد میبینه چقدر عزیز داره که برای جونشون نگرانه، چقدر دلیل برای زنده بودن داره، چقدر میترسه… چقدر اینروزا عجیبه…

مواظب خودتون باشید ❤️

جالب اینه که اسرائیل مردمشو میبره پناهگاه و تخلیه میکنه و مردم ما باید تو خونه هاشون بلرزن

از شانس من دیروز تولدم بود و چه ها داره نمیشه تو این مملکت🙁

اگه فیلترشکن میخواید ازینجا بخرید خیلی خوبههه
اگه فیلترشکن میخواید ازینجا بخرید خیلی خوبههه

خداروشکر فیلتر شکنم اوکی شد

از دیروز تا نیم ساعت پیش درگیر نت بودم تلگرام بزور برام بالا میومد و هی قطع میشد 🥲